Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تنها مدال آور کشتی خوزستان در رقابت های المپیک از خانواده غلامی غیبی برای کشتی گیر فرنگی کار اندیمشکی تقاضای بخشش کرد.

سعید عبدولی در تماس با ایسنا، با اشاره به درخواست بخشش تعدادی از قهرمانان جهان و المپیک کشتی برای مهدی علی حسینی فرنگی کار اندیمشکی که به اتهام قتل از سال ۹۴ در حبس بسر می برد و قرار است طی روزهای آتی قصاص شود، اظهار کرد: جا دارد این ضایعه را به خانواده محترم غلامی غیبی تسلیت بگویم و با آن ها همدردی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال برنز المپیک ریو همچنین افزود: مهدی علی حسینی از کشتی گیران هم دوره ای من بود که استعداد بسیار خوبی نیز در کشتی داشت و حالا که او را در این شرایط می‌بینیم واقعا حالم بد می شود.

وی در ادامه گفت: می دانم درد داغ فرزند جوان تا چه حد غم انگیز و دردناک است و بنده و تمامی جامعه بزرگ کشتی کشور نیز در غم خانواده شریف و گرانقدر غلامی غیبی و شخص دکتر غیبی شریک هستیم و البته با شناختی که از این خانواده محترم داریم امیدوارم با بخشش مهدی علی حسینی باری دیگر به همه ما درس از خود گذشتگی بیاموزند.

وی همچنین در خصوص شرایط تمرینی خود عنوان کرد: در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی به سر می برم و تمرینات خود را به صورت مداوم در اندیمشک پیگیری می کنم و با توکل به خدا برای حضور قدرتمند در المپیک پیش رو آماده می شوم.    

 به گزارش ایسنا، مهدی علی حسینی فرنگی کار جوان اندیمشکی در سال ۹۴ بر اثر یک اتفاق طبق اعلام دادگاه متهم به قتل شد و پس از ۵ سال حبس قرار است طی روزهای آتی حکم قصاص او اجرا شود که با اعلام خانواده علی حسینی، حکم این متهم به قتل قرار است اوایل هفته آینده اجرا شود.

در حالی که فرصت چندانی برای گرفتن رضایت از اولیای دم باقی نمانده و هر لحظه امکان دارد حکم قصاص اجرا شود، تعداد زیادی از چهره های شاخص کشتی از جمله حمید سوریان، محمد طلایی، سعید عبدولی و حبیب الله اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن همدردی با خانواده مرحوم غلامی غیبی، خواستار گذشت اولیای دم از قصاص کشتی گیر ۳۰ ساله اندیمشکی شدند. 

انتهای پیام        

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان سعيد عبدولي مهدی علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملوان انزلی و هوادار تهران در چهارچوب هفته بیست و ششم در ورزشگاه سن‌سیروس به مصاف هم خواهند رفت و تیم میزبان برای ادامه روند موفق خود به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهد داشت.

شاگردان مهدی‌تارتار عصر امروز آخرین تمرین خود را پیش از تقابل با هوادار انجام دادند و تمرین سبکی را برای این مسابقه انجام دادند و زیر نظر کادرفنی این تیم راه‌های پیروزی در بازی فردا را مرور کردند.

بازیکنان ملوان در این تمرین بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن کار با توپ را انجام دادند و حجم تمرینات به شکلی بود که بدن‌های آنها برای دیدار فردا آماده باشد و با حداکثر توان در زمین مسابقه حاضر شوند.

مهدی تارتار عملکرد شاگردانش را با دقت زیادی زیر نظر داشت و با توصیه هایی که داشت آنها را آماده دیدار با هوادار، تیم مرموز و سخت‌کوش مسعود شجاعی کرد.

تصاویری از تمرین ملوان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟