Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین مک دونالد اعلام کرد بازیکنان فوتبال موش آزمایشگاهی نیستند و لیگ برتر باید متوقف شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، کوین مک دونالد، هافبک فولام در مورد خبر شیوع ویروس کرونا در تیم استون ویلا اظهار نظر کرد.

این بیماری در تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها و اعضای استون ویلا تشخیص داده شده است و بازی این تیم در جام حذفی با لیورپول تحت الشعاع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند قرار است استون ویلا با تیم دوم خود برابر لیورپول قرار گیرد.

کوین مک دونالد گفت: چقدر طول می‌کشد تا زمین‌های تمرین را موقت ببندیم و دوباره برنامه بازی‌ها را تنظیم کنیم. الان که بیماری اوج گرفته است باید این اقدام صورت بگیرد. ما بازیکنان موش آزمایشگاهی نیستیم.

در روز سه‌شنبه، لیگ برتر ۴۰ مورد جدید از عفونت ویروس کرونا را در یک هفته کشف کرد که یک رکورد است. به دلیل شیوع این بازی ، دیدارهای فولام برابر برنلی و تاتنهام ، اورتون مقابل منچسترسیتی و دیدار جام حذفی بین ساوتهمپتون و شروزبری تاون به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولام کرونا در جهان لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال آستون ویلا و چلسی از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ساعت 2۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ویلا پارک برگزار خواهد شد. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر به سود آستون ویلا پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در جام حذفی انگلیس بود که طی دو بازی رفت و برگشت انجام شد. بازی رفت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، اما تیم چلسی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اونای امری را شکست داد. 

tags # چلسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا