Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نقد سینما این هفته جمعه ساعت ۲۲ با هدف بررسی و تحلیل آثار زنده یاد ملاقلی پور، فیلمساز آرمانگرا روی آنتن می رود. تازه‌ترین قسمت این برنامه جمعه این هفته ۱۹ دی ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه نیز تماشایی می شود.

برنامه تلویزیونی دستخط شبکه پنج سیما، جمعه ۱۹ دیماه با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین رنجبران در برنامه دستخط میزبان دکتر داود دانش جعفری مشاور وزیر راه و شهرسازی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

دانش جعفری در این برنامه پیرامون اوضاع اقتصادی کشور مباحثی مطرح خواهد کرد. همچنین کسری بودجه سال آینده و اجرای اصل ۴۴  از دیگر مباحثی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی به برنامه ششم توسعه اشاره خواهد کرد و تغییرات ساختاری در اقتصاد کشور را نیز بررسی و تحلیل می کند.

دستخط که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد، کاری ازگروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

منصور ضابطیان به قرنطینه می رود

قسمت هفتم از فصل جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه به روی آنتن شبکه ۵ میرود.

به دلیل ضرورت توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه خاص و هنرمندانه، فصل دوم برنامه تلویزیونی «قرنطینه» از ابتدای آذرماه سال جاری روی آنتن رفته است.

در این برنامه که با اجرای امین زندگانی تولید شده است، سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود. قسمت هفتم این برنامه با موضوع حریم خصوصی میزبان منصور ضابطیان است که جمعه ساعت ۱۹ پخش میشود.

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه ۵ تولید می شود.

بررسی آثار زنده یاد رسول ملاقلی پور در برنامه نقد سینما

برنامه نقد سینما این هفته جمعه ساعت ۲۲ با هدف بررسی و تحلیل آثار زنده یاد ملاقلی پور، فیلمساز آرمانگرا روی آنتن می رود. تازه‌ترین قسمت این برنامه جمعه این هفته ۱۹ دی ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه نیز تماشایی می شود.

در بخش ابتدایی برنامه، امیررضا مافی، علی اکبر عبدالعلی زاده و آرش خوشخو به نقد و بررسی آثار رسول ملاقلی پور کارگردان فقید سینمای ایران می پردازند.

در ادامه برنامه و در بخش سلسله گفتگوهای مربوط به بررسی سینمای ایران در دهه نود به مناسبت فرارسیدن پایان سال سینما و آخرین سال دهه ۹۰ با حضور امیرحسین علم الهدی کارشناس فرهنگی ظهور و افول ستاره های سینما و نقش سلبریتی ها در دهه ۹۰ و تاثیر آن بر سینمای دهه نود ایران بررسی، تحلیل و تفسیر می شود.

بخش های دیگر برنامه این هفته شامل: رویدادها با حضور علیرضا مرادی روزنامه نگار سینمایی و علی پاکزاد به فراخوان های بازیگری و کارکرد آن آسیب شناسی خواهد شد.

در پایان این برنامه طبق روال همیشگی بهروز افخمی در میز آموزش فیلمسازی، بخش پایانی موضوع  فیلم نامه نویسی و فیلمنامه اصلی ( اورجینال ) را پی خواهد گرفت.

نقد سینما به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

مستند «خورشید» ؛ روایتی ناب از شاهکار امنیتی حاج قاسم در جنوب شرق روی آنتن شبکه یک

مستند خورشید امروز جمعه ۱۹ دی ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این مستند جذاب همراه با تصاویر منتشر نشده از حضور شهید سردار سلیمانی در زمان فرماندهی قرارگاه جنوب شرق، تمهیدات حاج قاسم برای ایجاد امنیت پایدار در جنوب کرمان را روایت می کند. این مستند جذاب، پای گفتگوی تعدادی از افراد و ساکنان مناطق جنوب کرمان می نشیند که با گرفتن امان نامه از حاج قاسم و تسلیم سلاح و مهمات خود، شرارت و قاچاق مسلحانه را کنار گذاشتند و به جای آن با کشاورزی و دامداری، به زندگی سالم بازگشتند.

مستند خورشید را حامد سعادت در مرکز کرمان تهیه کنندگی و کارگردانی ‏کرده است و در نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در خوزستان لوح افتخار ‏کسب کرده است‎.

اسفندماه، برگزاری تلویزیونی مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن با حضور قراء کشورهای مختلف جهان

مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن کریم اسفندماه به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود. رئیس مرکز امور قرآنی سازمان‌اوقاف و امور خیریه درخصوص پوشش رسانه ای مسابقات بین المللی قران کریم با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفت و گو کرد.

مهدی قره شیخ‌لو گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات که اواخر سال گذشته برگزار شد، ۶۰۰ نفر از ۷۰ کشور حضور داشتند و مرحله نیمه نهایی نیز با حضور ۴۳ نفر از ۲۶ کشور ادامه یافت.

وی افزود: مرحله نهایی این مسابقات طی سه روز در اسفندماه و با حضور قراء ۲۲ کشور جهان به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار با تاکید بر لزوم بررسی نقاط قوت و ضعف مسابقات سراسری قرآن کریم ورفع نقاط ضعف در برگزاری تلویزیونی مسابقات بین المللی، بر ضرورت بررسی امکانات دفاتر صداوسیما برای ضبط تلاوت قراء داوطلب تاکید کرد.

جواد شیخ اکبری گفت: تبلیغات رسانه ای مسابقات و مستندسازی آن و مصاحبه با شرکت کنندگان در مسابقه در حاشیه مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پخش سری دهم «خانه ما» از شبکه دو

سری دهم مستند مسابقه خانه ما از شبکه دو سیما پخش می شود.

فصل‌های قبلی خانه ما در شبکه نسیم روی آنتن می‌رفت و سری جدید خانه ما با شبکه دو سیما توافق شده و در شب‌های سرد زمستان روی آنتن خواهد رفت.

خانه ما از امروز جمعه (۱۹ دی‌ماه) از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

قرار است فصل جدید خانه ما در شهر قم باشد که با اعلام فراخوانش به زودی آغاز خواهد شد.کوتاه از تلویزیون: آغاز خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسابقات بین المللی برنامه نقد سینما تماشایی می شود آثار زنده یاد شبکه پنج سیما روی آنتن ملاقلی پور خواهد شد شبکه دو خانه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در لیگ برتر همچنین بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ برتر ایران (شمس آذر قزوین - پیکان) ساعت ۱۸:۲۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

جام حذفی عربستان (الاتحاد - الهلال) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ قهرمانان اروپا (بایرن مونیخ - رئال مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

چمپیونشیپ انگلیس (کاونتری - ایپسویچ) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749227

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین