Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس هیات مدیره انجمن خیریه مسکن‌ساز بروجن در آیین کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن تاکید کرد: این مجتمع با ۱۵ هزار مترمربع زیربنا در زمینی به وسعت ۹هزار و ۶۰۰ مترمربع از سوی خیر نیک‌اندیش علی‌محمد رجالی احداث می‌شود.

سیف‌الله فیاضی افزود: هر کدام از واحدهای مسکونی این مجتمع ۱۱۰ مترمربع زیربنا دارد و از تمامی تجهیزات و امکانات نوین برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیاضی تصریح کرد: مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن تا ۳۰ ماه آینده ساخته و بهره‌برداری خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز فعالیت انجمن خیران مسکن‌ساز بروجن از سال ۱۳۹۴ یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح‌های این انجمن تاکنون همکاری مطلوبی داشته‌اند.
فرماندار بروجن نیز گفت: نخستین طرح مسکن خیری این شهرستان در قالب مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی ویژه زوج‌های نیازمند از سوی خیر نیک‌اندیش بهرام عزیزی احداث شد.
مسعود ملکی تاکید کرد: در این طرح هر واحد مسکونی به‌مدت ۲ سال در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار می‌گیرد و پس از آن زوج‌های نیازمند بعدی مستقر می‌شوند.
وی اظهار داشت: دومین طرح انجمن مسکن‌ساز بروجن در قالب مجتمع مسکونی ۲۴ واحدی از سوی خیر نیک‌اندیش سید مصطفی طباطبایی احداث شد.
ملکی تصریح کرد: این طرح تا نیمه نخست سال آینده تکمیل و در اختیار زوج‌های جوان نیازمند و ایتام قرار داده می‌شود.
به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری مسکن بروجن چهارمحال وبختیاری مسکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان