Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی.ان.ان، این منبع در این خصوص گفت: "برنامه این است".

یک منبع دیگر نیز گفت، معاون رئیس جمهور آمریکا با فشار از سوی بسیاری از اطرافیانش که او را تشویق به شرکت در این مراسم می کنند مواجه است.

صحبت از تمایل پنس برای تماشای مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به صورت حضوری یک روز بعد از آن مطرح شد که این معاون رئیس جمهور آمریکا اولین اختلاف عمده بین خود و رئیس جمهور را با اجرای وظیفه اش بر طبق قانون اساسی در تایید نتایج انتخابات و به چالش کشیدن درخواست ترامپ از خودش برای عدم انجام این کار، رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر مایک پنس روز پنجشنبه اعلام کرد، از او درخواست نشده که به عنوان مهمان در مراسم تحلیف بایدن حضور پیدا کند.

دوین اومالی، معاون دبیر مطبوعاتی پنس در توئیتی بعد از آنکه پلتیکو نخستین بار خبر برنامه معاون رئیس جمهور آمریکا برای حضور در مراسم تحلیف بایدن را منتشر کرد گفت: شما نمی توانید در مراسمی که برای آن دعوتنامه دریافت نکرده اید شرکت کنید.

پیج والتز، سخنگوی کمیته مشترک کنگره ای برای مراسم های تحلیف گفت: رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور هرگز به طوررسمی برای شرکت در مراسم های تحلیف دعوت نمی شوند. به ما چیزی درباره اینکه رئیس جمهور یا معاونش در آن مراسم خواهند بود گفته نشده است.

یک منبع نزدیک به این کمیته گفت، دعوت از رئیس جمهوری در حال کناره گیری و معاونش به طور سنتی در سطح کارکنان صورت می گیرد و به همین دلیل آنها هرگز دعوتنامه رسمی دریافت نمی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مایک پنس آمریکا جو بایدن معاون رئیس جمهور مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم