Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری جوانان یکی از دغدغه های اصلی دولت است؛ اظهار داشت:  در 9 ماهه امسال بیش از 240 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در شهرستان بناب به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود:500 میلیارد ریال دیگر نیز سهم شهرستان است که لازم است بانک ها و دستگاه های متولی نسبت به جذب بموقع این تسهیلات مبادرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی اضافه کرد: بانک ها با اعطای تسهیلات در راستای توانمندسازی گروه های هدف نقش به سزایی در کاهش حجم بیکاری در شهرستان دارند، از این رو اجازه نخواهیم داد با لحاظ کردن برخی سلایق ریالی از اعتبارات این شهرستان برگشت بخورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه بانک ها باید قانون را به نفع مردم تفسیر کنند؛ گفت: حذف مقررات دست و پاگیر و غیرضرور عامل بسیار مهمی در راستای پرداخت تسهیلات به مردم و ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهد داشت.

فتحی همچنین با رد اظهارات رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبنی بر آمار بیکاری 4/13 درصدی شهرستان بناب بر اساس سرشماری سال 1395 گفت: این آمار غیرواقعی است و با توجه به بازدیدهای میدانی که از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته ام، شرایط موجود گویای این آمار نیست.

انتهای پیام/60004



 

منبع: فارس

کلیدواژه: تفسیر بانک ها بیکاری اشتغال فرماندار بناب خبرگزاری فارس فارس تبریز اشغال زایی بناب تبریز مشاغل خانگی شهرستان بناب بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها