Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، حسین دهقانی اظهارکرد: ۶۶۶ مجوز استخدام در حوزه های بهداشت و درمان استان دریافت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: این نیرو ها بعد از قبولی در آزمون، در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی، جذب و بکارگیری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد هم اکنون ۱۵۸ مجوز در سایت سنجش منتشر شده است، گفت: متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش بر اساس شرایط اعلام شده، ثبت نام کنند.

به گفته وی تعداد ۵۰۸ مجوز دیگر نیز به زودی در سایت سنجش قابل دسترسی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: با پیگیری های انجام شده، در این آزمون استخدامی به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدینی که در راستای وظایف و ماموریت های محوله، مستقیماً در مقابله با ویروس کرونا و درمان این بیماری از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در واحد های بهداشتی و درمانی خدمت نموده اند، صرفاً در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازای هر ماه خدمت ۲ درصد حداکثر تا ۲۰ درصد به نمره کل اولیه فرد، اضافه خواهد شد.

دهقانی توصیه کرد: از آنجائیکه اکثر مجوزهای موجود به جایگزینی نیروهای شرکتی و قراردادی خواهد بود، به تمامی واحدین شرایط علی الخصوص نیروهای شرکتی و قراردادی تمام تلاش خود را در مدت باقی مانده به آزمون مذکور نموده تا ان شاءالله بتوانند از اولویت قانونی مشخص شده بهره مند شوند.

کد خبر 5116987

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حسین دهقانی استخدام قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم مجلس شورای اسلامی گرگان شهرکرد آلودگی هوا عکس استانها بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم