Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: با همکاری قوه قضائیه صندوق حمایت از زنان آسیب‌دیده اجتماعی تشکیل می‌شود تا زنان زندانی و مددجو بتوانند هزینه‌های مربوط به دیه و جرائم غیرعمد را تامین کنند. - اخبار استانها -

معصومه ابتکار در حاشیه برگزاری شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به لایحه دولت برای بازنگری در آئین‌نامه دادرسی و روند‌های قضایی مربوط به جرائم و مجازات زنان اظهار داشت: همچنین با همکاری قوه قضائیه صندوق حمایت از زنان آسیب‌دیده اجتماعی تشکیل می‌شود تا زنان زندانی و مددجو بتوانند هزینه‌های مربوط به دیه و جرائم غیرعمد را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنابراین در مواقعی که زنان نمی‌توانند از عهده هزینه‌های مربوط به بدهی مالی، جرائم غیرعمد و دیه بربیایند، می‌توانند از این صندوق استفاده کرده و تمام یا بخشی از هزینه‌های یاشده را تامین کنند.

ابتکار با تاکید بر ضرورت نگاه متفاوت به زنان در حوزه‌های مختلف قضائی و قانونی ادامه داد: خوشبختانه با ورود آیت‌الله رئیسی به قوه قضائیه اتفاق‌های خوبی در حوزه زنان زندانی و مجرم افتاده و دستگاه قضائی از ابتدای حضور ایشان همواره یا و یاور ما در ساماندهی وضعیت زنان آسیب‌دیده اجتماعی و تخفیف مجازات آن‌ها بوده است.

تشکیل شبکه کسب‌وکار دیجیتال زنان

معاون رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سؤال که چه مشکلاتی برای رفع مشکلات بازاریابی و فروش فعالان زن حوزه کسب‌وکار صورت گرفته است، گفت: چند ماهی است که با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره‌های مهارت‌آموزی حوزه کسب‌وکار دیجیتال را برای توسعه بازاریابی دیجیتال در سطح ملی شروع کرده‌ایم و با استان‌های مختلف در این حوزه همکاری داشتیم.

40 هزار زن سرپرست خانوار در قزوین زندگی می‌کنند‌428 طرح اشتغال‌زای روستایی برای زنان قزوینی راه‌اندازی شدمعاون رئیس جمهور در قزوین: طرح توان افزایی سازمان های مردم نهاد در کشور اجرا می‌شود

ابتکار با بیانی اینکه برپایی این دوره‌ها در حال گسترش دادن است، افزود: در این دوره‌‌ها انواع روش‌ها و شیوه‌های بازاریابی و فروش دیجیتال به زنان و بانوان ایرانی ارائه می‌شود. ضمن اینکه هدف اصلی ما این است که از طریق برپایی این دوره‌ها بانوان فعال در حوزه کسب‌وکار با هم ارتباط پیدا کنند و در نهایت بتوانیم یک شبکه کسب‌وکار دیجیتال در حوزه زنان به وجود آوریم.

وی ادامه داد: با تشکیل شبکه یادشده فعالان کسب‌وکارهای حوزه زنان می‌توانند از ظرفیت‌های همدیگر برای تبادل مواد اولیه و کالاهای مختلف بهره بگیرند و از این طریق فرصت‌های خوبی برای بازاریابی و صادرات پیدا کنند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه خانواده استانداری قزوین قوه قضائیه خانواده استانداری قزوین زنان آسیب دیده اجتماعی رئیس جمهور کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند