Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به حادثه قیام ۱۹ دی و گرامی داشت شهدای این واقعه گفت: قیام ۱۹ دی خشم مردم علیه نظام ستم‌شاهی با پشتیبانی مرجع تقلید و با محوریت دین به پا خواست که تبعات آن ضربه تبری بر پیکر بت بزرگ آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان، امنیت منطقه از وجود سارقان احشام رااز اولویت شهر رویان عنوان کردوافزود: در شرایطی که می‌بایست رویان به قطبی برای تأمین مواد پروتئینی شهرستان شاهرود تبدیل شود اما به خاطر ناامنی به مصرف‌کنندگان این مواد تغییر کاربری داده است که می‌بایست تولیدکنندگان منطقه موردحمایت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه رویان  ضمن قدردانی از حضور سرزده سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود در منطقه رویان خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی برای حل مشکلات رویان شد و گفت: برگزاری این جلسه و گفتگو رودررو با مردم می‌تواند چالش‌هایی که رویان با آن مواجه است را برطرف کند.

 

وی با اشاره به اینکه  قيام تاريخ ساز ۱۹ دي سال ۱۳۵۶، آهنگ حركت انقلاب اسلامي كه بر محور دين و رهبري ديني شكل گرفته بود را شتاب بخشيد اظهارداشت: این قیام عامل اصلی در تعمیق انقلاب و مردمی شدن نهضت اسلامی با شعارهای دینی بویژه بین جوانان و توده های مذهبی بود.

 

حجت الاسلام معصومی با تأکید بر اینکه حادثه جنجال در ساختمان کنگره آمریکا هیچ سود و زیانی برای ما به‌عنوان یک کشور انقلابی و ضد استکباری ندارد ادامه داد: این ماجرا نشان داد که آمریکا در موضوع ادعای دموکراسی دارد و تنها به‌ظاهر خود را الگوی سایر کشورها می‌داند.

 

امام جمعه رویان بابیان اینکه اولاً این لجاجت و زدوخورد چهره واقعی آن‌ها را به جهان نشان داد اضافه کرد: ثانیاً همان بلایی که در غالب انقلاب مخملی بر سر کشورهای آسیای میانه و در فتنه ۸۸ بر سر ایران آوردند به سرخودشان آمد با این صحنه رعب و وحشت و هیمنه اینکه در جهان ایجاد کرده بودند به اثبات رساند که روزبه‌روز رو به افول هستند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز قیام ۱۹ دی امام جمعه رویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 40 سال چشم به راهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر شهید محمد مهدی فانی امروز بر دستان مردم شهید پرور بشرویه تشییع به خاک سپرده شد.
این شهید بزرگوار در منطقه عملیاتی فکه تفحص و پس از گذشت سال‌ها از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 پیکر این شهید  روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  •  40 سال چشم به راهی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد