Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  حجت‌الاسلام سیدعباس  کاظمی‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه کوهبنان اظهار کرد: عملیات کربلای پنج حدود سه ماه طول کشید، در حالی که پرهزینه‌ترین و پرتلفات‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود.

امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این علمیات نقش مهمی را ایفا کرد، در این عملیات بیش از ۱۵۰ کیلومتر از خاک پاک کشورمان از لوث وجود بعثی‌ها آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: مراسم چهلم شهادت دکتر فخری‌زاده به اقرار آمریکایی‌ها صندوقچه اسرار برنامه‌های هسته‌ای را در پیش داریم که به‌دست عمال استکبار جهانی به شهادت رسید.

آمریکا رو به زوال و افول است

خطیب جمعه کوهبنان گفت: دشمنان در راس آنان آمریکا و صهیونیست‌ها تصور می‌کردند علم و تکنولوژی باید در انحصار آنها باشد ولی دانشمندان ما تصورات آنان را باطل کردند.

 کاظمی‌زاده افزود: هر روزی که می‌گذرد به صداقت کلام رهبر عزیزمان بیشتر ایمان می آوریم که فرمودند آمریکا رو به افول و زوال است.

وی تاکید کرد: جهان آبستن حوادث مهمی است و پایان قدرت غرب نزدیک است، لذا شاهدیم که با تایید نهایی بایدن در جلسه کنگره آمریکا ترامپ هوادارانش را تحریک کرد که شورش کنند و در نهایت ۴ نفر کشته شدند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: با روی کار آمدن ترامپ آخرین ضربات مهلک به سیاست خارجی آمریکا وارد شد و ابهت پوشالی این رژیم در جهان شکسته شد.

ضرورت حفظ و نشر مکتب شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج اظهار کرد: سیلی که آمریکایی‌ها در عین‌الاسد خوردند، سیلی بسیار کوچکی بود اما تشییع  میلیونی و گسترده سردار سلیمانی در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، شهرهای تهران، مشهد، قم و کرمان تشییعی بی‌نظیر بود که کمر استکبار جهانی را شکست و باید در نشر و حفظ سرمایه مکتب سلیمانی تلاش کنیم.

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال این هستند که fatf را تصویب کنند، خاطرنشان کرد : تصویب آن ساز کار گروگان‌گیری اقتصاد ایران است.

امام جمعه فهرج به بیان نتایج برجام پرداخت و گفت: برجام کمر اقتصاد ایران را شکست و گرانی را به‌دنبال آورد.

امام جمعه فهرج با اشاره به بصیرت و بیداری ملت بیان داشت: ملت ایران بیدار و بصیر است و اجازه نخواهد داد اشتباه برجام تکرار شود. هر کجا سازش کردیم ضرر کردیم و هرکجا انقلابی عمل کردیم، پیروز شدیم.

آقاملایی در ادامه به ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی هر جا که انحرافی می‌دید که اسلام در خطر است بصیرت‌افزایی می‌کرد و فتنه را در نطفه خفه می‌کرد و ارتحال ایشان خسارتی برای حوزه‌های علمیه بود.

سقوط آمریکا نزدیک شده است

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اینکه اکنون در آمریکا اتفاقی افتاده است که تا ۱۰ سال قبل، کسی باور نداشت که اینگونه اتفاقی، خواهد افتاد و مهندسی معکوس سقوط در آمریکا در حال اتفاق افتادن است، افزود: رهبری بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی فرمودند که "آمریکا سیلی می‌خورد" و اولین سیلی به آنها، عین‌الاسد بود و بدانید که خدا اراده کرده است که مستضعفان حاکم شوند.

وی افزود: چهار رئیس جمهور اخیر آمریکا هر کدام با یک تفکری خواستند، طومار انقلاب اسلامی ایران را بپیچند و امروز نگاه کنید که ایران کجا قرار دارد و ایران تا سواحل مدیترانه رسیده است و آمریکای لاتین حیاط خلوت ایران شده است و استکبار خواست که ایران را مهار کند و برای مهار ایران، تصمیم گرفتند که رشد اقتصادی ایران را کم، سپس صفر و نهایتاً منفی کنند.

کمالی بیان داشت: جنگ در سوریه و عراق، در واقع برای زدن ایران بود و هدف از تشکیل داعش نیز برای حکومت بر ایران بود و متاسفانه آنها برای زدن تفکر اسلامی، شبانه‌روز کار می‌کنند و بعضی در داخل، عهد نوکری با آمریکا دارند و غافل هستند که تقابل ایران و آمریکا، مبنایی و اعتقادی است.

وی در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهیم که به داد مردم جنوب کرمان برسند که اکنون پیاز آنها روی زمین مانده است و لازم است، پایانه صادراتی جنوب را فعال کنند و با ابراز تاسف در این ایام کرونایی مردم برای کپسول گاز در صف می‌ایستند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه نمازجمعه کرمان آمریکا جمعه فهرج امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است