Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی در خصوص صحبت های ابراهیم شکوری گفت: دوستان روزی که با کمک VAR‌ فینالیست آسیا شدند به به و چه چه کردند ولی روزی که در فینال باختند همه چیز را گردن VAR انداختند

محمد کاظمی به صحبت های ابراهیم شکوری واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، محمد کاظمی ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر بحث حضور VAR در فوتبال ایران را مطرح کرده‌اند، به خبر ورزشی گفت:

در این چند روز مرتب شنیده‌ایم آقایان می‌گویند خدا کند تا دربی VAR بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این موضوع شدنی است باشگاه استقلال همین امروز اعلام آمادگی می‌کند هر هزینه‌ای که سهم این باشگاه بابت تجهیز استادیوم آزادی برای نصب VAR را صبح فردا به حساب فدراسیون فوتبال یا هر نهاد دیگر واریز کند.

کاظمی افزود:

یک روز می‌گویند ما مرد عمل هستیم و باید در میدان حرف بزنیم و یک روز می‌گویند خدا کند VAR تا روز دربی برسد. روز دیگر هم از تست دوپینگ می‌گویند. باشگاه استقلال آمادگی دارد  هر نوع تستی که گفته می‌شود، اعم از تست دوپینگ، تست اعتیاد، تست الکل و هر تست دیگری را از همه بازیکنان دو تیم برای دربی بگیرند. 

مدیر رسانه‌ای استقلال اضافه کرد:

دوستان روزی که با کمک VAR‌ فینالیست آسیا شدند به به و چه چه کردند ولی روزی که در فینال باختند همه چیز را گردن VAR انداختند. چطور زمانی که به فینال رسیدید VAR خوب بود اما بعدا بد شد؟ در بازی با صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو همین آقایان از نبود VAR‌ بهره کردند و صاحب امتیاز شدند اما بعدها مخالف این تکنولوژی شدند و الان دوباره مدعی هستند VAR باید تا دربی برسد. ما با آمادگی کامل اعلام می‌کنیم حاضریم هر هزینه‌ای سهم استقلال است را صبح فردا پرداخت کنیم.

کاظمی افزود:

در بازی با آلومینیوم اراک ۲ پنالتی استقلال را نگرفتند، اصلا فرض کنید برای حریف هم پنالتی گرفته نشد، آیا این موضوع یعنی پنالتی‌های استقلال درست نبوده و نباید گرفته شود؟ متاسفانه فردی که پیش از این سرپرست دبیرکلی فدراسیون بوده علنا مدعی شده برای بحث داوری به فدراسیون مراجعه کرده است! سوال من این است آیا مرد میدان عمل هستیم و در زمین حرف می‌زنیم یعنی این؟

کاظمی ادامه داد:

او علیه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال موضع گرفته و گفته از کجا آمده؟ عبدیان هوادار استقلال بوده، سال‌ها کمک و برای این تیم هزینه کرده و حالا وارد هیات مدیره استقلال شده اما شما بگویید با چه رانتی، با چه سابقه‌ای و با چه سابقه مدیریتی به فدراسیون فوتبال رفتید؟ کسی که معاون یک باشگاه پرهوادار است وقتی یک پست منتشر می‌کند چند غلط املایی در آن دیده می‌شود. آقایان صلاحدید را با «سین» نوشته‌اند اما علیه باشگاه استقلال موضوع می‌گیرند و همه این رفتار تنها یک دلیل دارد؛ چون احساس خطر کرده‌اند.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پایان گفت:

اگر استقلال در این سال‌ها سودی از داوری برده بود چگونه شما قهرمان می‌شدید؟ اینکه می‌گویید ما حق‌مان را در زمین می‌گیریم و اینکه به فدراسیون می‌روید و در مورد داوری لابی می‌کنید و حرف می‌زنید و بحث آمدن VAR در عرض ۵ روز در ایران را مطرح می‌کنید منافاتی با اظهار نظر اولیه شما در مورد گرفتن حق در زمین ندارد؟ به نظر می‌رسد مردم بهترین قاضی هستند و خودشان تشخیص می‌دهند که چه اتفاقاتی در این سال‌ها رخ داده است.

اخبار داغ 

علی کریمی در اینستاگرام: مهدی مهدوی کیا ممنون كه كنار ما هستی؛ در اصل شما رئیسی مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت