Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی، مهرداد محمدی و امید ابراهیمی سه ملی پوش ایرانی هستند که تا ساعتی دیگر در ورزشگاه گراند حمد با یکدیگر روبرو خواهند شد

به گزارش طرفداری، از بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر دو تیم العربی و الاهلی تا ساعتی دیگر با یکدیگر روبرو خواهند شد. دیداری که نکته مهم آن برای ایرانی های فوتبالدوست حضور سه بازیکن نام آشنا یعنی مهدی ترابی و مهرداد محمدی و امید ابراهیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که در ورزشگاه خانگی تیم العربی یعنی ورزشگاه گراند حمد برگزار خواهد شد.

نکته مهم این دیدار به روند موفقیت آمیز دو تیم بر می گردد. الاهلی به رهبری امید ابراهیمی پس از دو شکست در آخرین دیدار توانست به برد مهمی دست پیدا کرد تا از میانه های جدول رده بندی لیگ قطر پایین تر نیاید و در صورت برتری در دیدار امشب می توانند باز هم در جدول چهار، پنج تیم ابتدای جدول قرار بگیرند. در سوی مقابل نیز تیم العربی پس از بازی های ضعیف ابتدای لیگ حالا به دنبال رساندن خود به جمع مدعیان است. آنها در سه بازی اخیر با برد به کار خود پایان دادند که بهترین آن به دیدار قبلی این تیم بر می گردد که هر دو بازیکن ایرانی این تیم موفق به گلزنی شدند.

امید ابراهیمی، مهرداد محمدی دو بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر  در رقابت های این فصل با موفقیت کار خود را به پیش می برند اما مهدی ترابی که موفق به انجام بازی های تاثیرگذار برای تیمش نشده بود با درخشش در دیدار قبلی و گلزنی برای العربی، توانست از زیر فشار تا حدی بیرون بیاید و سطح انتظارات از خود را به میزان معقولی برساند. 

اخبار داغ 

علی کریمی در اینستاگرام: مهدی مهدوی کیا ممنون كه كنار ما هستی؛ در اصل شما رئیسی مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!