Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:42:37 GMT

پیگیری برقراری خطوط هوایی مثلث طلایی گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۳۵۱۱

پیگیری برقراری خطوط هوایی مثلث طلایی گردشگری

ایسنا/یزد رئیس فراکسیون گردشگری و زیارت مجلس شورای اسلامی با بیان این که خطوط هوایی مثلث طلایی هنوز برقرار و پیوند نخورده است، از پیگیری این موضوع خبر داد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» در برنامه تلویزیونی رصد که از شبکه سیمای یزد پخش شد، با بیان این که مثلث طلایی گردشگری، ظرفیتی غنی در توسعه گردشگری دوران کرونا و پسا کرونا خواهد بود، گفت: ما هنوز نتوانستیم در خصوص این سه استان خطوط هوایی را به هم پیوند دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیگیری برای جانمایی ایرلاین‌های کشور را در مسیر این مثلث طلایی گردشگری خبر داد و افزود: در صورت برقراری این خطوط، حتما اتفاقات خیلی خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی خواهد افتاد.

این مسئول با بیان این که گردشگری به دنبال شیوع کرونا دچار رکود چشمگیری شد، گفت: این صنعت پاک و درامدزا در یک سال‌ اخیر به دنبال محدودیت‌های کرونایی، دچار لطمه‌های زیادی شده است.

وی به برگزاری جلسات متعدد با وزیر مربوطه، بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی اشاره و اظهار کرد: سامانه‌های جانا و ماسک یکی از اقداماتی بود که گام مثبتی برای رونق مجدد این صنعت است.

دشتی به ضعف دستگاه‌های مربوطه در خصوص تبلیغات گردشگری ایران در دیگر کشورها اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در مقابل اسلام هراسی و ایران هراسی و تبلیغات سوء، عملکردی ضعیفی در کشور داشته‌ایم.

نماینده مردم اردکان در مجلس از بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از گردشگری یاد کرد و گفت: با این وجود، ما در بودجه 1400 تنها درآمدهای نفت، مالیات و فروش اوراق را در نظر گرفته‌ایم و عددی تحت عنوان گردشگری نداریم و این در حالیست که تا زمانی که نتوانیم گردشگری را به عنوان منبع درآمد در کشور بپذیریم، نهایت بهره‌وری از این صنعت ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري خطوط هوايي مثلث طلايي گردشگري نماينده مردم اردكان فراکسیون گردشگری مجلس مثلث طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود