Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان فردا با شش دیدار به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد و تیم‌ شهرداری ارومیه برای حفظ صدرنشینی، چالشی سخت به نام شهداب یزد پیش رو دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (شنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی این هفته، شاگردان پیمان اکبری که بعد از پیروزی در داربی ارومیه موفق شدند با 14 برد و 40 امتیاز، تقریبا حاشیه امنی برای خود در صدر جدول رده‌بندی ایجاد کنند، این هفته به دنبال حفظ نوار پیروزی‌ها و تثبیت جایگاه خود هستند. از سوی دیگر، شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد، بارها ثابت کرده‌اند حریف آسانی نیستند و تقریبا در اکثر بازی‌ها، رقبا و به‌خصوص تیم‌های مدعی را به چالش کشیده‌اند. به‌ویژه این که یزدی‌ها بازی هفته دوم دور رفت را هم با باخت 3 بر یک مقابل شهرداری ارومیه پشت سرگذاشته‌اند و حالا بعد از استراحت و تجدید قوا در هفته هجدهم، انگیزه و انرژی لازم برای گرفتن انتقام این شکست را دارند.   سپاهان که با اختلاف 2 امتیازی به عنوان تیم دوم، همچنان در تعقیب شهرداری ارومیه است، این هفته در خانه والیبال میزبان هورسان رامسر خواهد بود. از یک طرف شاگردان عارف باقرزاده که با 6 برد و 19 امتیاز در رتبه هشتم جدول ایستاده‌اند، در اندیشه جبران شکست 3 بر صفر هفته پانزدهم مقابل سپاهان در دور رفت هستند و از طرف دیگر شاگردان رحمان محمدی‌راد به فکر استفاده از فرصت‌ها و به زیر کشیدن رقیب ارومیه‌ای از صدر جدول هستند. البته باید توجه داشت که سپاهان یک بازی کم‌تر از شهرداری ارومیه انجام داده و با 13 برد و 38 امتیاز، در رتبه دوم جدول است.   سومین بازی جذاب هفته نوزدهم، بین دوم تیم لبنیات هراز و شهرداری ورامین برگزار خواهد شد. شاگردان بهروز عطایی بعد از درخشش در هفته‌های اخیر، حالا 37 امتیازی هستند و به رتبه سوم جدول رسیده‌اند. نماینده آمل این هفته نماینده ورامین را پیش رو دارد و با توان مضاعفی برای جبران شکست 3 بر صفر هفته دوازدهم دور رفت به میدان می‌رود.   چهارمین دیدار دیدنی این هفته، به میزبانی سالن فدراسیون برگزار خواهد شد؛ جایی که تیم فولاد سیرجان تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا برای دفاع از عنوان قهرمانی نیم‌فصل‌ خود، پیکان را شکست دهد. مرتضی عهدی سرمربی جدید خودروسازان، در این مسابقه به دنبال جبران شکست دور رفت با نتیجه 3 بر صفر خواهد بود.   برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:   شنبه ۲۰ دی ساعت ۱۱، سالن فدراسیون لبنیات هراز – شهرداری ورامین داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: سیامک تقی‌پور ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: خلیل یگانه‌مجد   ساعت ۱۱، خانه والیبال آذرباتری ارومیه – شهرداری قزوین داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: حامد آقابراری ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: علی یاوری   ساعت ۱۴، سالن فدراسیون فولاد سیرجان – پیکان داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: اسماعیل صباغ   ساعت ۱۴، خانه والیبال شهرداری ارومیه – شهداب یزد داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: محمدرضا درفش‌کاویان ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: امیر صداقت   ساعت ۱۷، سالن فدراسیون شهرداری گنبد – راه‌یاب ملل کردستان داور اول: محمد عشقدوست، داور دوم: مسعود ذوقی ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی   ساعت ۱۷، خانه والیبال سپاهان – هورسان رامسر داور اول: قادر صادقی، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: محسن ترابی انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه سالن فدراسیون خانه والیبال هفته نوزدهم ناظر داوری ناظر فنی داور دوم داور اول خواهد شد دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته تیم مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ با نوزدهمین بردش صاحب جام قهرمانی شد. 

در این هفته نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک با حساب ۳۲ بر ۳۲ مقابل پیکان سبزوار به تساوی رسیدند. 

فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مقابل پلیمر خلیج‌فارس و نیروی زمینی کازرون با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ مقابل فرازبام خائیز دهدشت به برتری رسیدند. نیروی زمینی با ۳۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند. 

در آخرین دیدار این هفته و در دربی اصفهان سپاهان نوین مقابل گیتی پسند با نتیجه ۱۷ بر ۲۴ شکست خورد. 

نتایج هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۳۲ - زغال سنگ طبس ۲۴

نفت و گاز گچساران ۲۷ - پرواز هوانیروز ۲۷

آلومینیوم اراک ۳۲- پیکان سبزوار ۳۲

فولاد مبارکه سپاهان ۴۱ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۴

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۵

سپاهان نوین۱۷ - گیتی پسند ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۴۰ امتیاز

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ امتیاز

گیتی پسند ۳۳ امتیاز

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ امتیاز

زغال‌سنگ طبس ۲۳ امتیاز

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۳ امتیاز

نفت و گاز گچساران ۲۱ امتیاز

پیکان سبزوار ۱۵ امتیاز

سپاهان نوین ۱۰ امتیاز

آلومینیوم اراک ۸ امتیاز

پرواز هوانیروز ۷ امتیاز

فرازبام خائیز دهدشت ۶ امتیاز 

هفته بیستم لیگ سی و ششم ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان