Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله مقدماتی این رقابت‌ها یکم دی‌ماه به پایان رسید و مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر والیبال زنان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ۱۶ دی با رقابت گروه اول متشکل از تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام‌های اول تا چهارم جدول آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم، تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به عنوان تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های الف و ب مرحله مقدماتی، برای کسب مقام‌های پنجم تا ششم با هم بازی خواهند کرد.

بازی‌های این گروه در ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه‌ به میزبانی کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (شهید چمران) برگزار می‌شود و هر تیم، ۳ بازی خواهد داشت. این مسابقات فردا با دیدار اکسون و ستارگان فارس آغاز خواهد شد.

شاگردان اورانوس احمدی در تیم اکسون، در حالی میزبان ستارگان فارس هستند که اکسون به عنوان تیم سوم گروه الف موفق شده بود مرحله مقدماتی را با ۲ برد و ۷ امتیاز به پشت سر بگذارد. اکسون در بین تیم‌های حاضر در گروه دوم، بیش‌ترین امتیاز را از مرحله مقدماتی به دست آورده و از جمله تیم‌های مدعی در این گروه است.

در طرف مقابل، تیم ستارگان فارس به عنوان تیم چهارم گروه ب، نه بردی در مرحله مقدماتی به دست آورد و نه امتیازی. با این حساب، شاگردان مرضیه هلاکویی قطعا در بازی فردا به دنبال ثبت اولین برد خود در لیگ برتر خواهند بود.

دومین دیدار فردا، بین دو تیم خجسته اسلامشهر و سروقامتان بابل برگزار می‌شود. شاگردان اعظم عیدی در تیم خجسته اسلامشهر که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، مرحله مقدماتی را با ۲ برد، ۶ امتیاز و کسب رتبه سومی به پایان بردند. اما تیم سروقامتان بابل در مرحله مقدماتی، طعم پیروزی را نچشید و حالا به دنبال جبران مافات است.

برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان برای تعیین رتبه‌های پنجم تا هستم، به قرار زیر است

شنبه، ۲۰ دی‌ماه

ساعت ۱۴:۳۰ : اکسون – ستارگان فارس

ساعت ۱۷:۳۰ : خجسته اسلامشهر – سروقامتان بابل

دوشنبه ۲۲ دی‌ماه

ساعت ۱۴:۳۰ : اکسون – سروقامتان بابل

ساعت ۱۷:۳۰ : ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر

چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه

ساعت ۱۴:۳۰ : اکسون – خجسته اسلامشهر

ساعت ۱۷:۳۰ : سروقامتان بابل – ستارگان فارس

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان شهرداری قزوین سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان شهرداری قزوین سایپا لیگ والیبال زنان شهرداری قزوین سایپا اخبار کنکور سروقامتان بابل خجسته اسلامشهر مرحله مقدماتی ستارگان فارس والیبال زنان لیگ برتر دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال