Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد مؤمنی‌منش امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باوجود مربیان دلسوز و داوران خوب و ورزشکاران پرتلاش در سطح استان و تلاش و زحمت هیأت‌های سابق در این رشته هنوز زیرساخت‌های لازم و اصولی در رشته کشتی در سطح استان فراهم نشده است.

رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا برداشتن کامل موانع موجود و برطرف نمودن مشکلات و رفع کمبودات هرگز شرایط حضور مقتدرانه کشتی‌گیران این استان در سطح میادین ملی و بین‌المللی میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤمنی منش بیان داشت :به رغم تعطیلی چندین ماهه کشتی در سطح استان جلسات متعددی را در این مدت با مدیرکل ورزش برگزار کردیم که به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی اضافه کرد:سوئیت هیأت کشتی استان که چندین سال از کشتی گرفته شده بود و در اختیار اداره‌کل ورزش قرار داشت با مساعدت مدیرکل مجدداً به هیت کشتی واگذار شد.

رییس هیأت کشتی استان از برگزاری همایش کشتی در ماه جاری در یاسوج خبر داد وافزود: در صورت شرایط مطلوب این همایش با حضور پیشکسوتان مربیان قهرمانان داوران و روسای هیأت کشتی شهرستان‌ها جهت تبادل نظر و پیشبرد ورزش کشتی استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی اسپانسر فارس کهگیلویه هیأت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم