Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلادباخ یک بار دیگر یقه بایرن مونیخ را گرفت؛ این شکست مونیخی ها می تواند به از دست رفتن صدر جدول منجر شود

بایرن مونیخ بار دیگر از ضعف شدید خط دفاعی خود ضربه خورد و بازی 2-0 برده در خانه گلادباخ را با شکست 3-2 عوض کرد. مارکو رز، سرمربی مونشن گلادباخ همچون سال گذشته، بازهم هانسی فلیک را شکست داد تا بایرن مونیخ با این شکست در خطر از دست دادن صدر بوندسلیگا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: جمعه، 19 دی 1399 (9 ژانویه 2021) ساعت برگزاری: 23:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بروسیا پارک، گلادباخ تورنمنت: هفته پانزدهم بوندسلیگا آلمان، فصل 21-2020 داور: هارم اوزمرس گلزنان مونشن گلادباخ: یوناس هافمن 35' و 45' و فلوریان نویهاوس 49' گلزنان بایرن مونیخ: روبرت لواندوفسکی 20' و لئون گورتسکا 26'  ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ از هواسکورد

اضافه می شود

گل های مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ

مونشن گلادباخ 0-1 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 20': پس از برخورد توپ آلفونسو دیویس به دست بازیکن گلادباخ، داور برای بایرنی ها پنالتی گرفت و روبرت لواندوفسکی خلاف جهت حرکت زومر، توپ را به درون دروازه فرستاد. 

مونشن گلادباخ 0-2 بایرن مونیخ؛ لئون گورتسکا 26': لئون گورتسکا پس از یک دو با لروی سانه، چند متر را همراه با توپ طی کرد و با شوتی از پشت محوطه جریمه، گل دوم بایرن مونیخ را وارد دروازه زومر کرد. 

مونشن گلادباخ 1-2 بایرن مونیخ؛ یوناس هافمن 35': لارس اشتیندل با یک پاس بسیار خوب، یوناس هافمن را در موقعیت تک به تک با نویر قرار داد و او با شوتی زمینی، دروازه را گشود. ضعف خط دفاعی بایرن مونیخ در یارگیری کاملا مشهود بود.

مونشن گلادباخ 2-2 بایرن مونیخ؛ یوناس هافمن 45': پس از لو رفتن توپ بایرنی ها در میانه میدان، لارس اشتیندل با یک پاس دقیق و عالی، یوناس هافمن که با زیرکی از ضعف خط دفاعی بایرن مونیخ استفاده کرد و از آفساید گریخت را صاحب توپ کرد. هافمن پس از تک به تک شدن با مانوئل نویر، دروازه بایرن مونیخ را برای دومین بار گشود. 

مونشن گلادباخ 3-2 بایرن مونیخ؛ فلوریان نویهاوس 49': پس از پاس اشتباه نیکلاس زوله، توپ به یوناس هافمن رسید او فلوریان نویهاوس را در پشت محوطه بایرن مونیخ صاحب توپ کرد. نویهاوس هم با یک شوت فنی زیبا، توپ را به گوشه بالایی دروازه نویر فرستاد. 

ویدیوی خلاصه بازی مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ

اضافه می شود

اخبار داغ 

شکست النصر بعد از باخت به پرسپولیس هنوز هم ادامه دارد! مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم