Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به مشکل آب شرب مردم بیرم فارس گفت: خیرین منطقه لارستان دو میلیارد تومان برای حل مشکل آبرسانی به بیرم اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیرم لارستان منطقه‌ای است در جنوب استان فارس که مردمش از کم آبی رنج می‌برند. مدت‌هاست که بحث غیرقابل شرب بودن آب در منطقه بیرم مطرح شده و علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی تشکل‌های دانشجویی و اهالی منطقه همچنان مشکل مردم منطقه پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وعده‌هایی برای حل مشکل از سوی مسئولان مربوطه داده شده و اقداماتی هم صورت گرفته، ولی کند پیش رفتن کار‌ها موجب شده تا مردم همچنان از آب ناسالم استفاده کنند.

  علی گرامی‌دوست، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مشکل آب شرب مردم بیرم، گفت: مردم این منطقه از سال ۹۳ تا امروز بار‌ها برای حل مشکلات خود دست به دامان مسئولان مختلف شدند، ولی متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتند.   بیشتر بخوانید: شوری، سختی، کیفیت و قطعی مکرر آب؛ مشکل اصلی مردم بیرم + فیلم اقدامات قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی فارس برای حل مشکل آب بیرم + فیلم
گرامی‌دوست با اشاره به تلاش دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی استان فارس برای رساندن صدای مردم بیرم به مسئولان، مطرح کرد: قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی این موضوع را به صورت مستمر پیگیری کرده و اقداماتی را برای حل این مشکل انجام داده است.   این فعال دانشجویی درباره اقدامات صورت گرفته توسط دانشجویان بسیجی و قرارگاه احمدی‌روشن بسیج دانشجویی افزود: در این رابطه و برای حل مشکل آب شرب مردم بیرم نشست‌هایی با مسئولان مختلف از سوی دانشجویان برگزار شد. همچنین جلسات متعددی با سازمان برنامه بودجه و آبفای استان داشتیم که منجر به مصوب شدن مبلغ یک میلیارد و ششصدمیلیون تومان جهت رفع موقت مشکل آب شرب مردم بیرم شد. همچنین با حضور میدانی دانشجویان در بیرم مستندی تهیه شد که این مستند مشکلات مردم را به نمایش می گذارد.   بیشتر بخوانید: بررسی دو پروژه مهم انتقال آب از دریا به لامرد و مهر استان فارس کف‌شکنی؛ راهکار کوتاه مدت برای رفع کم آبی در بیرُم / اَبروتُرش کردن آبفای فارس در مقابل ارائه نتایج آزمایش آب! بررسی مشکل آب شرب بیرم از سوی اعضای دفتر تحکیم وحدت
دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی استان فارس مطرح کرد: در یکی از جلسات با مسئولان استانی موضوع دو پروژه مهم «انتقال آب از دریا به شهرستان‌های لامرد و مهر» و نیز «آبرسانی به بخش‌های علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای آبرسانی به بیرم سه راه‌کار کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داده شد که تا به امروز متاسفانه شاهد اجرایی شدن فقط راه کار کوتاه مدت بودیم.         مردم بیرم ۶ سال منتظر آب شرب سالم هستند وی افزود: مردم بیرم ۶ سال است که منتظر آب شرب سالم هستند؛ اما متاسفانه مسئولان استان در این چند ساله فقط وعده‌های پوچ داده‌اند. امیدوارم با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه سریع‌تر عملیات پروژه انتقال آب از سد سلمان تحقق پیدا کند.
این فعال دانشجویی با اشاره به حضور حسین‌زاده، نماینده مردم لار در مجلس و چندتن از خیرین در منطقه بیرم برای بازدید میدانی از طرح‌های مطالعاتی، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در پی این بازدید برگزار شد، راهکار‌های متعدد مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع تامین آب شرب مناطق ۵ گانه جنوب، از سوی خیرین منطقه لارستان مبلغ ۲ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی مشکل آب شرب بیرم غیزانیه قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی استان فارس مشکل آب شرب مردم بیرم برای حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

  آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در حاشیه بهره برداری از خوابگاه دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: امروز شاهد یک ارمغان و هدیه زیبای دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس بودیم.

وی افزود: امروز 28 واحد مسکونی متاهلی دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس به دانشجویان هدیه داده شد.
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: این اقدام در رشد علم و فناوری، رفع دغدغه خاطر دانشجویی و گسترش فرهنگ ازدواج در سنین مناسب و جوانی جمعیت کمک می کند و هم مدل سازی جدید در عرصه نظام دانشجویی برای تشکیل زندگی حین تحصیل است.

وی با بیان اینکه اختصاص خوابگاه متاهلی دانشجویی برای دانشجویان جاذبه دارد، افزود: جلسه امروز نشان داد که چقدر برای دانشجویان جاذبه دارد که ازدواج کنند و در خوابگاه دانشجویی حضور داشته باشند و در دوران جوانی در فضای خانواده محور زندگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

وی عنوان کرد: اگر آمار تاسیس خوابگاه متاهلی دانشجویی را ملاحظه کنیم می بینیم که در دو سال دولت اخیر به حجم و درصد بالایی از تعداد خوابگاه متاهلی ساخته شده است.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: این مهم نشان از اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در این عرصه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود