Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:08:50 GMT

حضور زنان در لایه‌های مدیریت ورزشی جهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۵۷۱۶

حضور زنان در لایه‌های مدیریت ورزشی جهش یافت

«مریم بخشی»  روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: اگر همین روند تداوم یابد امیدواری ما به رفع تبعیض جنسیتی بیشتر خواهد شد. از طرفی نباید اصرار کنیم که در لایه‌های مدیریتی، زنان باید حضور داشته باشند بلکه خواسته بانوان این است که حضور زنان در جایگاه مدیریتی بر اساس شایستگی‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: برای نخستین بار در تاریخ کشور بود که مدیرکل زن از حوزه استان‌ها  در وزارت ورزش منصوب شود و پیش از این مدیرکل اجرایی زن نداشتیم  و در کشور چنین جایگاهی تعریفی نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با عملکردی که برجای می‌گذارم این اهتمام  بیشتر شود تا از حضور زنان شایسته در بخش‌های  مدیریتی استفاده شود.

بخشی که در خرداد ۹۷ با حکم وزیر ورزش نخستین مدیرکل زن ورزش لقب گرفت درباره نقش تاثیرگذار این جایگاه در تصمیم‌گیری‌های اجرایی گفت: همین که از بین ۳۱ استان یک نماینده از زنان در جایگاه مدیریت ورزش استان قرار می‌گیرید به طور حتم در دغدغه‌هایی که زنان در این بخش دارند، روند پیگیری‌ها برای رفع آن شتاب بیشتری می‌یابد.  نیمی از جمعیت کشور به زنان اختصاص دارد و حداقل بین ۳۰ تا ۴۰  درصد بیمه ورزشی را زنان تشکیل می‌دهند که  این حداقل حق آنها بود که در حوزه ورزش اتفاق افتاد.

وی در ادامه تصریح کرد: تصمیم‌گیری‌ها در استان‌ها و حوزه‌ها مختلف است ما در زمینه اجرایی هستیم  و در این مدت در حوزه ورزشی استان گیلان سه زن رییس شهرستان منصوب شدند که قدرتمند هم عمل می کنند و با انتصاب معاون زن ورزش در استان باعث می‌شود نقش مدیریت زنان در کشور افزایش یابد.

مدیرکل زن ورزش و جوانان استان گیلان اضافه کرد: برای نخستین بار هم در استان گیلان یک مدال‌آور زن المپیکی  به نام «سارا  بهمنیار» توانست در رشته کاراته سهمیه المپیک را کسب کند. وقتی از ورزش زنان حمایت کنیم باعث پررنگ‌تر شدن آنان می‌شود.

بخشی درباره ورزش زنان در سال‌های اخیر اظهار داشت: ورزش زنان در این مدت رشد خوبی داشته و با توجه به سهمیه‌ها و مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی و المپیکی نشان می‌دهد ورزش زنان پییشرفت کرده است. البته تخصیص اعتبارات به ورزش زنان و حمایت معاونت توسعه ورزش زنان در این زمینه موفقیت ورزش زنان را چند برابر کرده است.

برچسب‌ها سارا بهمنیار وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سارا بهمنیار وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان سارا بهمنیار وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اخبار کنکور ورزش و جوانان استان گیلان ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا دوشنبه پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه دوراز انتظار نیست.
وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۲ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۸ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان