Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه نوشت: کسانی که چهار سال در برابر قلدری قانون‌شکنانه ترامپ سر خم کردند، حالا تجاوز او به حاکمیت قانون را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدجواد ظریف» در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: کسانی که چهار سال در برابر قلدری قانون‌شکنانه ترامپ سر خم کردند - تا به هزینه مردم ما خود را از آسیب مصون بدارند - حالا تجاوز او به حاکمیت قانون را محکوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این حال هنوز هم تلاش می‌کنند از تروریسم اقتصادی او علیه ایران به عنوان «اهرم» استفاده کنند. اگر نمی‌توانید جربزه داشته باشید، دستکم به خاطر خودتان هم شده، آینده‌نگری داشته باشید.

وزیر امور خارجه عصر روز پنجشنبه هم در واکنش به اتفاقات اخیر در آمریکا در توئیتی نوشت: رئیس‌جمهور یاغی که علیه مردم خود کینه‌جویی می‌کند، در طول چهار سال گذشته، به مراتب علیه مردم ما و دیگران اقدامات بدتری را انجام داده است. مسئله نگران‌کننده این است که همین فرد از مجوز بدون کنترل راه‌اندازی یک جنگ هسته‌ای برخوردار است؛ یک نگرانی امنیتی برای کل جامعه بین‌المللی.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند