Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:51:03 GMT

آمریکا به پایان فصل خود رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۶۱۶۱

آمریکا به پایان فصل خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن به حوادث اخیر در ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: این حوادث نشان دهنده آغاز فروپاشی آمریکا نیست بلکه نشانگر آن است که واشنگتن به پایان فصل خود رسیده است.

بر اساس این گزارش، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن افزود: حوادث اخیر نشان داد که مردم آمریکا از تمامی احزاب این کشور از جمهوری خواهان گرفته تا دموکرات ها عبور کرده اند و این به معنای خسته شدن آنها از کاپیتالیسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرلو در ادامه یادآور شده است: ترامپ کنار گذاشته می شود اما مردمِ مخالف نظام سرمایه داری همچنان باقی خواهند ماند و آمریکا و تمامی کشورهای وابسته به آن را غرق خواهند کرد.

گفتنی است، چهارشنبه (۱۷ دی) و پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها تن از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آراء گزینشگران (الکترال کالج) بود هجوم برده و روند تائید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند.

بسیاری از کارشناسان و شخصیت های سیاسی منطقه ای و بین المللی حوادث اخیر ایالات متحده آمریکا را رسوایی بزرگ برای دموکراسی ادعایی این کشور عنوان کردند و آن را یک ناکامی بزرگ برای واشنگتن خواندند.

کد خبر 5117239

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ایران یمن حسن ایرلو ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا قاسم سلیمانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی فلسطین کره جنوبی لبنان غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • اعتراضات ضد جنگ؛ خط و نشان پلیس آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان