Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی هافبک سابق استقلال روز گذشته اولین بازی خود را به همراه الدحیل تجربه کرد و مقابل الوکره از ابتدای بازی به میدان رفت.

الدحیل در این بازی با نتیجه پرگل و تاریخی 8 بر یک رقیب را درهم کوبید. علی کریمی هم نمایش خوبی در این بازی داشت و در دقیقه 8 بازی گل سوم تیمش را ساخت.

در همین زمینه نشریه«الوطن» قطر امروز به تمجید از بازیکن ایرانی پرداخت و نوشت: علی کریمی که به تازگی از قطر به الدحیل آمده بود اولین بازی اش را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی در اولین حضورش بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست قدرت خط میانی الدحیل را افزایش دهد. همچنین او در دقیقه 8 بازی دودو را صاحب موقعیت کرد تا سومین گل الدحیل را به ثمر برساند.

کریمی هفته گذشته به صورت قرضی از تیم قطر به الدحیل پیوست. هافبک سابق استقلال در ترکیب الدحیل جانشین رامین رضاییان شد که راهی السیلیه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کریمی قطر رسانه استقلال الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است