Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام مشترک مسئولین استان آمده است: اینجانبان در برابر این تلاش مجاهدانه از سوی اقشار مختلف مردم، متولیان، دست اندرکاران و تلاشگرانی که در گروه های خودجوش مردمی و دستگاه های متولی و مسئولانِ انقلابی رقم خورد، جز شکرگزاری و دعای خیر چیزی نداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امام جمعه، استاندار و فرمانده سپاه ثارالله استان در پی حماسه آفرینی اقشار مختلف مردم و دستگاه های متولی پیامی به شرح ذیل صادر کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصول شان عند ربهم یرزقون اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این، سنت الهی است که برای مجاهدان فی سبیل الله افق گشایی و راه نمایی می کند و فتوحات بزرگ را به پاداش اخلاص و توکل، نصیب ایشان می کند. این وعده الهی است که «إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَيهِ حَقًّا فِي التَّوراةِ وَالإِنجيلِ وَالقُرآنِ ۚ وَمَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَيعِكُمُ الَّذي بايَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِكَ هُوَ الفَوزُ العَظيمُ».

 

خدای بزرگ جان و مالی را که خود تفضل فرموده است، از بندگان صالحش می خرد و اینگونه به ایشان عزت و کرامت می بخشد و ما در سالی که گذشت، چه نیکو دریافتیم این سنت قطعی الهی را که خدای تبارک و تعالی، پاداش یک عمر مجاهدت سردار عزیز دلها؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را کرامت فرمود و نه تنها در دوران حیاتش ناصر و یاور این قهرمان ایران و جهان اسلام در فتوحات متعدد بود، بلکه پس از شهادتش نیز خون پاک و قلب مطمئنه او را حجتی برای قلوب و دلیلی برای رهپویان مسیر حق، و جامعی برای اتحاد و انسجام ملت ایران و همه دلبستگان و مجاهدان محور مقاومت اسلامی قرار داد.

 


آنچه در یک سال گذشته از عشق و علاقه و ابراز محبت به سردار دلها مشاهده شد و در ایام سالگرد شهادت ایشان در قالب ستاد هماهنگی برنامه ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان و با برنامه های خودجوش مردمی در ابراز ارادت به این سرباز رشید لشکر حضرت ولیعصر(عج) اتفاق افتاد و از سوی رهبر معظم انقلاب، حماسه گونه قلمداد شد، برگ زرین دیگری در کارنامه امت اسلامی و به ویژه ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی و بالاخص مردم شریف استان کرمان بود. 

 


اینجانبان در برابر این تلاش مجاهدانه از سوی اقشار مختلف مردم، متولیان، دست اندرکاران و تلاشگرانی که در گروه های خودجوش مردمی و دستگاه های متولی و مسئولانِ انقلابی رقم خورد، جز شکرگزاری به درگاه الهی و تقدیر و تشکر لسانی و دعای خیر برای این عزیزان چیزی در چنته نداریم و از عمق وجود از خداوند متعال استمداد می کنیم که این تلاش ها مرضیِّ رضای حضرت حق و محلِ اجر و پاداش کریمانه او قرار گیرد.


و من الله التوفیق

 


حسن علیداد سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان 


حسین معروفی 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان 


علی زینی وند
استاندار کرمان
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد شهید سلیمانی مسئولین کرمان پیام قدردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری

(تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور