Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تخفیف برای بقیه مخاطبان ۲۰ درصد است، افزود: ثبت‌نام استادان دانشگاه، دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب آغاز شده و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه دارد.
 وی از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌ و پی‌گیری صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است و یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.  
 ابراهیمیان افزود: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۵۳۵ نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار شد که بالغ بر یک میلیون ۱۲۰ هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشد اما امسال این نمایشگاه امسال بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.
وی با بیان اینکه دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی می‌توانند برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند، افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم  تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، ‌ سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.

برچسب‌ها نمایشگاه کتاب گیلان طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب گیلان طرح های ترویجی کتابخوانی نمایشگاه کتاب گیلان طرح های ترویجی کتابخوانی اخبار کنکور یارانه اعتباری خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی