Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیکاوس سعیدی» روز شنبه گفت و گو با ایرنا افزود: این رقم تخصیصی به کشتی از محل بودجه ویژه ۵۰ میلیارد ریالی خارج از سقف اعتبارات بودجه  است که از مدتی پیش برای آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به المپیک توکیو، به برخی فدراسیون‌ها تخصیص داده شد.

وی افزود: البته پیش از این یک میلیارد تومان از همین محل به فدراسیون کشتی تخصیص داده شد و به غیر آن تاکنون  فدراسیون‌های بسکتبال، کاراته، شمشیربازی، شنا، وزنه‌برداری از این اعتبار ویژه برخوردار شدند و به زودی به فدراسیون‌های تکواندو، دوومیدانی  و دیگر رشته‌های المپیکیتخصیص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیته‌ملی‌المپیک اضافه کرد که تاکنون بیش از نیمی از اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به فدراسیون‌های المپیکی تخصیص داده شد و این کمیته بودجه امسال خود را کامل و در آذرماه به فدراسیون‌ها پرداخت کرد.

سعیدی درباره بودجه ویژه دیگر برای قهرمانان آسیب دیده و پیشکسوتان هم خبر داد که با تلاش رییس کمیته‌ملی‌المپیک و حمایت‌های معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه قرار است،  اعتباری برای قهرمانان آسیب دیده  و پیشکسوتان ورزشی که توان هزینه درمانی را ندارند اختصاص یابد.  رقم این اعتبار به زودی از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می‌شود.

دبیر کل کمیته ‌ملی ‌المپیک درباره اتفاقات پیش‌بینی نشده در مسیر آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در المپیک توکیو گفت: هر کشوری با توجه به شرایط کرونایی، تصمیماتی را اتخاذ می‌کند.  در ایران هم  این تصمیم‌ها بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در ورزش و ستاد عالی بازی‌ها  صورت می‌گیرد  که اکنون به برخی رشته‌ها برای برگزاری اردو مجوز داده شده است.

سعیدی این را هم گفت: در کمتر از هفت ماه تا آغاز بازی‌های المپیک باید تلاش کرد تا ورزشکاران حاضر در این رویداد به سطح کامل آمادگی برسند و نهادهای ورزشی کشور هم  حمایت‌های مادی و معنوی لازم را در این زمینه دارند.

سی و دومین دوره بازی‌ها با یکسال تاخیر به دلیل شیوع کرونا در جهان و ایران این رویداد به مردادماه سال آینده موکول شد.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک المپیک توکیو اعتبار کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک توکیو اعتبار کمیته ملی المپیک المپیک توکیو اعتبار کیکاووس سعیدی اخبار کنکور فدراسیون ها داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس