Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش فوتبال هفت نفره کشورمان گفت: هدفم موفقیت تیم ملی در رقابت‌های جهانی و کسب مدال طلای این رویداد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ترابی ملی پوش تیم ملی فوتبال هفت نفره در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: به ورزش علاقه زیادی دارم و پس از سانحه تصادف در فوتبال هفت نفره فعالیتم را در پست دفاع آخر آغاز کردم و توانستم همراه با تیم ملی در رویدادهای مختلف حاضر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول مدت حضورم در تیم ملی، عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین و قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کیش را تجربه کردم و کسب این مدال ها باعث شد دیدگاه اطرافیانم نسبت به توانایی های من تغییر کند.

ترابی افزود: پس از مدت ها دوری از فضای اردو و تمرین به دلیل شیوع بیماری کرونا، خوشبختانه نخستین مرحله اردوی تیم ملی به خوبی برگزار شد و مربیان نیز از عملکرد بازیکنان راضی بودند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنم تا تیم ملی در مسابقات برون مرزی موفق باشد و اگر مجدد فوتبال هفت نفره به بازی های پارالمپیک بازگردد، امیدوارم ایستادن روی سکوی قهرمانی این رقابت ها را تجربه کنم.

ملی پوش فوتبال هفت نفره در پایان گفت: حضور این تعداد بازیکن در اردو می تواند نویدبخش تداوم موفقیت های تیم ملی در رویدادهای جهانی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال هفت نفره تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی