Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاوی از برگزاری ۲ مسابقه نقاشی «سردار میدان» و خاطره نویسی و نامه‌ای به سردار توسط کانون شهید رضوانفر اهواز خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف معرفی هرچه بیشتر شهید سلیمانی به کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین همزمانی با ایام دهه اول فاطمیه مراسم عزاداری با حضور حداقل نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام موسوی کیا همراه بود افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت زنده از اینیستاگرام پخش شد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه نقاشی سردار میدان با ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد اضافه کرد: این مسابقه با هدف معرفی هرچه بیشتر شهید سلیمانی به کودکان و نوجوانان برگزار می شود، در کنار این مسابقه خاطره نویسی و نامه ای به سردار نیز برگزار می شود.

 

شهاوی از محدود بودن منابع مالی برای برگزاری فعالیت فرهنگی گلایه کرد و ادامه داد: اکنون که شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از برنامه های حضوری لغو شده اند اما این کانون در سه سال گذشته متاسفانه به دلیل محدود بودن منابع مالی هیچگونه اردویی را برگزار نکرد و همین مورد باعث کاهش جذب نوجوانان می شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همیاری سایر مساجد حصیرآباد سعی شده یک رویه هماهنگ و متحدی با مساجد جهت توان افزایی انجام دهیم که امیدواریم نتیجه مطلوبی را در آینده داشته باشد.  

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح