Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال امکان صدور و پرداخت الکترونیکی قبوض آب‌های کشاورزی و خدمات در خراسان رضوی فراهم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سمانه عاملی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در خصوص الکترونیکی کردن فرآیندها و خدمات شرکت آب استان، گفت: با هدف الکترونیکی کردن تمامی فرآیندهای دارای قابلیت مکانیزه شدن در شرکت، با همکاری تمامی حوزه‌ها، تا کنون موفق به الکترونیکی کردن بیش از ۸۰ درصد فرآیندها در شرکت شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور در سال ۹۸ زیرساخت‌های لازم برای صدور و پرداخت الکترونیکی قبوض آب‌های کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های الکترونیکی کردن فرآیندها فراهم شد.

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه‌های مشترک معاونین، مدیران و کارشناس مرتبط دو حوزه معاونت برنامه‌ریزی و حفاظت و بهره‌برداری برای بررسی و تعیین روش‌های عملیاتی کردن پرداخت قبوض به‌صورت الکترونیکی، در آذرماه امسال برای اولین بار تعداد هزار و ۷۰۰ پیامک قبوض آب‌های کشاورزی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای بخشی از مشترکین شامل (مشترکین اداره/ امورهای منابع آب شهرستان‌های مشهد، نیشابور، کاشمر، گناباد، خواف و درگز) به‌صورت پایلوت ارسال شد.

عاملی بیان کرد: به‌روزرسانی اطلاعات و شماره‌های تماس مشترکین در دست اقدام است و پس از تکمیل این فرآیند امکان ارسال قبوض آب‌بها برای تمامی مشترکین این شرکت فراهم خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین میز خدمت الکترونیکی این شرکت با قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به نحوه ارائه تمامی خدمات شناسه‌دار، شناسنامه خدمت، ثبت و پیگیری درخواست، مشاهده و پرداخت الکترونیکی قبوض و نظرسنجی ایجاد شده است، مشترکین و متقاضیان می‌توانند پس از انجام فرآیند احراز هویت تعیین شده، حساب کاربری دریافت کنند و از هر مکان و در هر زمان امکان استفاده از میز خدمت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری را خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قبض آب الکترونیکی کردن خراسان رضوی شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت اژدری ظهر سه‌شنبه در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری اظهار کرد: ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل سال گذشته از زنبورستان‌های استان برداشت شده و اردبیل توانسته رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل به خود اختصاص دهد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی‌های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تعداد کل زنبورستان‌های این استان براساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان بوده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار ۲۴۳ نفر براساس تعداد کلنی است.

اژدری با بیان اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی است، ادامه داد: ۳۵ درصد اشتغال مربوط به بخش تولید عسل بوده که این امر بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است ولی متاسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

کد خبر 6093127

دیگر خبرها

  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • برداشت جو قصیل در قم
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده