Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، دفترچه تعرفه نرخ عوارض و بهای خدمات شهرداری واقع بینانه و تخصصی و رویکرد عدالت محور در کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی اراک، با حضور کارشناسان این حوزه نهایی شد و برای طرح موضوع در صحن علنی و تصویب به شورا ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تعرفه عوارض و بهای خدمات مصوب رضایتمندی همه ذینفعان را در بر داشته باشد، خاطر نشان کرد: تعرفه نرخ عوارض وب‌های خدمات مورد عمل ۱۴۰۰ شهرداری اراک و سازمان‌های تابعه آن به هشت فصل و ۵۲ ماده و تبصره‌های ذیل آن، طی ۱۰ جلسه به میزان ۲۶ ساعت بررسی تخصصی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با ارائه پیشنهاد تولید اپلیکیشن محاسبه پرداخت عوارض و محاسبه بهای، خدمات، تولید و ایجاد بستر لازم را تکلیف سازمان فن آوری اطلات شهرداری دانست و گفت: پیش بینی می‌شود، تا چند ماه آینده این مهم تحقق و دفترچه الکترونیک آن در سامانه عیان شهرداری بارگذاری شود.

کد خبر 5117391

منبع: مهر

کلیدواژه: عوارض شهرداری اراک شهرداری اراک شورای اسلامی شهر اراک قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند