Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اورژانس بابل در ۹ ماه امسال در مجموع ۲۰ هزار و ۶۹ مأموریت انجام داده که هشت هزار و ۳۱۱ مأموریت آن شهری و ۱۱ هزار و ۷۵۸ مأموریت جاده‌ای بوده است، افزود: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۷۹۳۱ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در ۹ ماه امسال بیان داشت برای مأموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای مأموریت‌های جاده‌ای ۱۲ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: در این ماه سازمان اورژانس بابل دو هزار و ۶۹۱ مأموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد مأموریت تصادفی ۸۹۱ تصادفی شهری و هزار و ۸۰۰ تصادفی هم جاده‌ای بوده است

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد: انتقال بیماران کرونایی با تعداد هزار و ۵۲۵ مأموریت بعداز مأموریت‌های تصادفی در رتبه دوم مأموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در ۹ ماه سال ۹۹ بود، مأموریت‌های قلبی با ۸۱۳ مورد و مأموریت مسمومیت با ۴۱۳ مورد در رده‌های بعدی بوده است.

لعلی گفت: در ۹ ماه امسال، ۷۶ هزار و ۹۶۹ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که از این تعداد متأسفانه سه هزار و ۱۵۰ مورد مزاحمت بوده است و۹ مأموریت CPR موفق اورژانس بابل انجام داده است.

کد خبر 5117451

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس مازندران ویروس کرونا بابل قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه عکس استانها سازمان اورژانس اورژانس بابل انجام داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری در این استان خبر داد.

پانته‌آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه‌ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان