Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اما و اگرهای اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد در این وزارتخانه بیان کرد: استفاده از سازوکارهای بازنشستگی پیش از موعد منوط به این است که کسورات سهم بیمه کارمند و کارفرما در این چند سال سنوات ارفاقی تامین و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این شرایط شخص متقاضی می‌تواند از مزایای بازنشستگی استفاده کند، ولی با توجه به اینکه این موضوع اعتبار قابل توجهی را می‌خواهد، دچار چالش هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: به طور مثال اگر بخواهیم برای ۵ سال سنوات ارفاقی که پرداخت می‌کنیم سهم کارفرما و کارمند را واریز کنیم حدود  ۴۰۰ میلیون تومان برای هر نفر هزینه دارد و چون  این اعتبار در قانون بودجه وزارت آموزش و پرورش پیش بینی نشده است، اجرای این کار مشکل خواهد داشت.

الهیار ترکمن در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط کنونی آیا بازنشستگی پیش از موعد منتفی است یا خیر، اظهار کرد:  چنانچه اگر در ادامه کار منابعی برای این کار پیش‌بینی می‌کنیم امکان اجرا وجود دارد بنابراین به طور کامل منتفی نیست؛  نیازمند پیگیری‌ها و تأمین منابع مالی هستیم که این کار محقق شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بازنشستگی پیش از موعد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد