Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در اردبیل گفت: خوشبختانه در حال حاضر به یک وضعیت ثباتی در استان اردبیل با تشخیص و کنترل بیماری دست یافته‌ایم و تعداد بستری‌ها در حد قابل توجهی کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه هماهنگی قرارگاه کنترل بیماری کرونا و طرح شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با حضور مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد و در این حلسه نسبت به اجرای موفق این طرح نظرات و پیشنهاداتی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه نسبت به همکاری و مساعدت خوب اصنافیان و بازاریان اشاره شد و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبنای کار قرار گرفت.

همکاری خوب اصناف و بازاریان در اردبیل

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل عملکرد مطلوبی در طرح شهید سلیمانی دارد و به همین منظور 45 هزار کیت تشخیصی کرونا به این استان اختصاص یافته است و نتایج ملموسی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که 16 هزار تست کرونا در 47 روز گذشته با موفقیت اجرا شده است، گفت: در روزهای آینده 15 هزار کیت تشخیصی دیگر به استان ارسال می‌شود که در راستای قرنطینه‌سازی هوشمند افراد اقدامات لازم و مناسب انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در مجموع سه هزار و 300 مورد مثبت کرونا از 16 هزار تست مشخص شده و در این زمینه اصناف و بازاریان همکاری و مشارکت‌های خوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند که در فروکش کردن این بیماری بسیار حائز اهمیت بوده است.

چین: واکسن کرونا رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیردشهرهای مازندران همچنان روی خط شیوع کرونا؛ تداوم اعمال طرح‌های ممنوعیت ترددچه زمانی جشن ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا را خواهیم گرفت؟

بهنامجو اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر به یک وضعیت ثباتی در استان اردبیل با تشخیص و کنترل بیماری دست یافته‌ایم و تعداد بستری‌ها در حد قابل توجهی کاهش یافته است اما هر گونه سهل‌انگاری و عادی‌پنداری می‌تواند در بازگشت مجدد به وضعیت بحرانی نقش‌آفرینی کند.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای نظارت و نیز بازدید مستمر نیازمند همکاری مستمر بسیج و علوم پزشکی هستیم که بدون شک انتظار می‌رود تا در راستای بهبود وضعیت بیماران اقدامات اساسی و حائز اهمیتی ایفا شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

سپری یک روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل

در ادامه شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که در 24 ساعت گذشته یک روز بدون فوتی کرونایی را تجربه کرده‌ایم بیان کرد: اردبیل وارد وضعیت زرد شد که خوشبختانه این نوید در گرو تلاش و همکاری‌های انجام یافته در استان رقم خورد.

وی با اشاره به این که رعایت محدودیت تردد برای از بین رفتن چرخه انتقال بیماری اولویت اساسی است، گفت: افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت می‌شود باید تمامی ضوابط و اصول بهداشتی را رعایت کنند و در قرنطینه بمانند تا قطع زنجیره انتقال عملی شود.

حبیب‌زاده اظهار کرد: رعایت مراقبت‌ها و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای ریشه‌کردن کرونا در استان بستگی و مستلزم همکاری‌های همه‌جانبه است که امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته در راستای تحقق این مهم گام‌های اساسی برداشته شود و بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل همچنان رعایت همه‌جانبه ضوابط بهداشتی و ماسک را در سطح شهر اولویت اساسی برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم در این راستا همکاری‌های لازم انجام یابد تا بتوانیم به یک شرایط متعادل و بدون نگرانی دست یابیم.

وی اظهار کرد: موضوعی که همچنان برای ما نگران‌کننده است عادی‌انگاری برخی افراد علی‌رغم ملموس بودن شرایط حساس کنونی است که به همین منظور در راستای فرهنگ‌سازی و توصیه اقدامات مراقبتی و بهداشتی باید تمام سعی و تلاش خود را به کارگیریم.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر استان، سرعت اینترنت به صورت ۱۰۰ برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن‌پور در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است و در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان این پروژه قرار داشته که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت، این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

وی افزود: اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری در سال جدید به میزانی بالا بوده است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر استان، سرعت اینترنت به صورت ۱۰۰ برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه از مزایای دیگر استفاده از فیبرنوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر استان است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان تا کنون، اجرای پروژه فیبرنوری در پنج شهر بزرگ استان در حال اجرا است.

کد خبر 749744

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت