Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی گفت: خیرین نیکوکار ، معلمین و دانش آموزان استان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«محمد علی واقعی» امروز ( ۲۰ دی) در دیدار دست اندرکاران پویش لبخند رضایت سازمان بسیج فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: نهضت همگانی معلم یاری در راستای تحقق اهداف تربیتی، فرهنگی و پرورشی دانش آموزان و جلب مشارکت اولیا در این زمینه آغاز شده و در حال حاضر ۹۰ تیم معلم یاری در مرکز استان  فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پویش نذر هوشمند در دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: حضور پرشور و جانانه مردم نیک اندیش، به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان بهارستان علم و ادب در پشتیبانی از مدافعین سلامت و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا، بار دیگر یاد و خاطره ی بسیج مردمی در حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

 

واقعی از کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین نیکوکار ، معلمین و دانش آموزان استان در قالب بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فرهنگیان و دانش آموزان استان کمک های بسیاری در عرصه تولیدماسک، بالشت، گان بهداشتی، خرید بسته های لوازم التحریر، بسته های معیشتی، البسه و گوشی همراه درقالب پویش لبخند مهربانی، لبخند رضایت و ایران همدل، در راستای پشتیبانی از مدافعین سلامت و حمایت از خانواده های آسیب دیده کرده اند.

 

رئیس کمیته لوازم التحریر رزمایش کمک های مؤمنانه خراسان جنوبی بیان کرد: معلمان مؤمن، متعهد، جهادی و ولایی استان عاشقانه ولی گمنام در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این خطه تلاش می کنند، تا بر اثر شیوع کرونا، فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان در اقصی نقاط استان تعطیل نشود.

 

به گفته وی، پویش لبخند رضایت از مهر ماه امسال در  استان خراسان جنوبی آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به دانش آموزان نیازمند مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی کمک خیران آسیب دیده از کرونا لوازم التحریر دانش آموزان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب