Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار ، با اشاره به ورود چهره های مختلف سیاسی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، بیان کرد: در خصوص مسئله انتخابات دو نکته وجود دارد که باید به آن ها توجه شود. در گام اول مردم باید احساس کنند هر نامزد و چهره و حتی مسئولی که وارد صحنه می شود تعهد به خدمت دارد. به ویژه در حوزه اجرایی مردم انتظار حضور چهره ای کارآمد و خدمتگزار را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: بعضا شاهد هستیم که دشمنان و رسانه های غربی ناکارآمدی برخی از مسئولان و افراد را به کل نظام نسبت داده و از این موضوع برای ترغیب مردم به عدم مشارکت در انتخابات استفاده می کنند. دولت و حوزه اجرایی نقش ویژه ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری نداشته باشند. امروز تمام چهره های جامعه که در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افراد بانفوذی هستند نقش موثری در غلبه بر دشمن دارند. چهره هایی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید به گونه ای عمل کنند که دشمن به اهداف خود نرسد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از اقدامات در راستای ناامیدسازی دشمن حضور حداکثری پای صندوق رای است. چهره های سیاسی و فرهنگی در عرصه انتخابات باید به گونه ای حاضر شوند که دشمن از اهدافش ناامید شود. باید شرایط به گونه ای فراهم شود که همه شخصیت های موثر و رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر در عرصه انتخابات حاضر و مردم آزادانه انتخاب کنند.

وی افزود: مردم با رای خود به دنبال آینده خوب برای ایران اسلامی هستند. کاندیداها و چهره های حاضر در صحنه انتخاباتی نیز باید بدانند که هدف اصلی خدمت به مردم است و آنچه که مدنظر می باشد کارآمدی در عرصه های مختلف است. یکی از مواردی که در اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار گرفته بحث برنامه محوری و ارائه وعده های عملی در رقابت های انتخاباتی است. چهره های حاضر در صحنه باید بتوانند برنامه ای عملیاتی ارائه کرده و تا پایان دوره برای اجرایی کردن آن پایش ایستاده و تلاش کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات 1400 نماینده انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد