Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی نفرات برتر مسابقه ملی بچه‌های حاج قاسم، ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای محرومان آران و بیدگل، تولید سالانه ۴۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در کاشان، بهره‌برداری از بخش سی تی اسکن اردستان، گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کاهش۵۰ درصدی مرگ کودکان زیر ۵ سال آران و بیدگل، تخریب یک خانه باغ در حریم تپه‌های سیلک، اختصاص ۶۰۰ هکتار اراضی کاشان به کشت گیاهان دارویی، بهره‌برداری ۲ طرح بهداشتی درمانی در آران و بیدگل، افزایش ۸ درصدی مصرف گاز در کاشان، سقوط پاراگلایدر با ۲ نفر مصدوم و برگزاری نخستین نماز جمعه کاشان به امامت آیت‌الله سلیمانی از جمله مهمترین اخبار هفته گذشته در شهرستان‌های شمالی اصفهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تبعه خارجی در کاشان از قصاص نجات یافتند

رییس ندامتگاه کاشان گفت: سه نفر از اتباع خارجی محکوم به قصاص در این ندامتگاه به طور همزمان با بخشش اولیای دم از اعدام نجات یافتند.

محسن محبوبی افزود: این سه تبعه خارجی سال ۱۳۷۶ برای سرقت وارد یک منزل شده و هنگام فرار دست و دهان ۲ بانوی سالمند ساکن در منزل را بستند که منجر به قتل آنان شد.

وی اظهار داشت: تلاش‌های انسان‌دوستانه مجموعه قضایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با جلب مشارکت نیکوکاران برای تامین ۴۲۰ میلیون تومان و صلح بین طرف‌های دعوا، به صلح و اصلاح ذات‌البین منجر شد و امید است محکومان پس از فرایند قانونی به آغوش خانواده بازگردند.

نفرات برتر مسابقه ملی بچه‌های حاج قاسم در کاشان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقه حضوری رویداد ملی تولیدات رسانه‌ای "بچه‌های حاج قاسم" در کاشان معرفی شدند.

در این مسابقه‌ها ۵۴ نفر در قالب ۱۸ گروه در رده سنی هفت تا ۱۰ سال در ۲ بخش ویدیو و گرافیک با هم به رقابت پرداختند.

کمیته داوران بخش حضوری این رقابت فرهنگی، گروه فطرس مدیا شامل صادق تراب‌زاده، مهدی حبیبی‌زاده و محمد یزدان‌ دوست را به عنوان برگزیده و رتبه نخست انتخاب کرد و امیرحسین ذوقی، سیدمحمدصدرا هاشمی و مصطفی استادعلی‌پور از گروه رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم نیز در رتبه دوم قرار گرفتند.

ایثار حاج قاسم در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود

فرماندار ویژه کاشان گفت: ایثار و فداکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد خاص و عام است و پیشنهاد می‌شود به عنوان مبحث درسی برای جویندگان علم و دانش در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود.

علی‌اکبر مرتضایی اظهار داشت: تبیین و ترویج عقیده، تفکر و راه حاج قاسم از طریق بیان خاطرات، وصیت‌نامه و زندگی‌نامه برای مردم به خصوص کودکان و نوجوانان ضروری است.

سالن شهید فخری‌زاده در آران و بیدگل به بهره برداری رسید

سالن چند منظوره شهید محسن فخری‌زاده عصر شنبه در آیینی با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

این سالن چند منظوره با زیربنای نزدیک به ۶۰۰ متر مربع با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی خیران زیر نظر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل ساخته شده است.

امام جمعه کاشان: آیت‌الله مصباح یزدی خار چشم فتنه‌گران بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: آیت‌الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی با بصیرتی تمام و بیانی صریح، عمارگونه در فتنه‌ها به روشنگری پرداخت و خارچشم فتنه‌گران عرصه اعتقادی و بستر سیاسی بود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی نوشت: ارتحال این عالم بزرگوار و شاگرد ممتاز بزرگانی چون امام راحل و علامه طباطبایی و امین و یاور صدیق مقام معظم رهبری، برای حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم و همه علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب اسلامی موجب اندوه و تاسف شدید شد.

سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کاشان گرامی داشته شد

نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله رونمایی از تابلونگاره این سردار رشید اسلام با تصویرهای شهدا در کاشان گرامی داشته شد.

 تابلونگاره سردار دلها با عنوان "آنچه خوبان همه دارند" و استفاده از تصویر یک هزار و ۷۴۶ شهید دارالمومنین کاشان با تلاش فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی رونمایی شد.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: هدف از این اثر هنری که با ابتکار هنرمندان کاشانی و اجرای سیدحسین آقامیری با تکنیک فتوموزاییک طراحی شد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهیدان این شهرستان است.

۷۰۰ میلیون تومان برای مبارزه با سالک در آران و بیدگل هزینه می‌شود

فرماندار آران و بیدگل گفت: هزینه برای مبارزه با بیماری سالک نوعی سرمایه‌گذاری برای ارتقای بهداشت فردی و اجتماعی است و تا پایان امسال ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف مبارزه با این بیماری در شهرستان می‌شود.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تخصیص اعتبار لازم در سال جاری، نشان دهنده عزم جدی برای کاهش ابتلا به سالک در آران و بیدگل است، افزود: خانه‌داران، دانش‌آموزان و کودکان به ترتیب بیشترین آمار ابتلا به بیماری سالک در ۹ ماهه ۱۳۹۹ در آران و بیدگل داشتند.

سالانه ۴۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در کاشان تولید می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: این شهرستان با تولید و پرورش ۴۰ میلیون قطعه ماهی در سال رتبه نخست تولید ماهیان زینتی در کشور را به خود اختصاص داده است.

رضا مظلومی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سالانه نزدیک به  ۲۵۰ میلیون قطعه ماهیان زینتی در کشور تولید می‌شود، افزود: اکنون ۷۰ درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در کاشان پرورش می‌یابد.

ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای محرومان در آران و بیدگل کلید خورد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان در این شهرستان آغاز شد.

حسن اسماعیلی اظهار داشت: قرارداد ساخت این واحدها پس از طی مراحل قانونی با پیمانکار مربوطه منعقد شد و قرار است تا اواخر اردیبهشت ۱۴۰۰ تحویل نیازمندان شود.

مسوولان اردستان فرهنگ را در اولویت قرار دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسوولان شهرستان اردستان باید با اولویت قرار دادن فرهنگ عمومی، نقش موثری در فرهنگ‌سازی امور مختلف جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی اردستان افزود: آسیب‌های اجتماعی و جرایم منجر به درگیری در این شهرستان کمتر مشاهده شده است و مسوولان در حال برنامه‌ریزی برای امنیت آینده شهرستان هستند.

نهادها موظف به همکاری در اجرای طرح زیرگذر کاشان هستند

فرماندار ویژه کاشان گفت: طرح زیرگذر با توجه مطالبه مردمی یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان محسوب می‌شود و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با شهرداری برای تسریع در اجرای آن هستند.

علی‌اکبر مرتضایی در نشست با خبرنگاران با یادآوری اهمیت طرح زیرگذر شهر کاشان تاکید کرد: در صورت تاخیر در اجرای برنامه‌ زمان‌بندی شده این طرح، موظف به تذکر به شهرداری هستیم.

وی افزود: به شهردار کاشان پیشنهاد می‌شود برای تسریع در اجرای طرح زیرگذر در صورت امکان فعالیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته پیگیری شود تا شاهد افتتاح طرح پیش از پایان فعالیت دولت دوازدهم باشیم.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی اصفهان: آران و بیدگل ویترین ملی منابع طبیعی است

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: آران و بیدگل با دارا بودن ظرفیت‌های برجسته، ویترین ملی منابع طبیعی محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

محمدعلی کاظمی در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل اظهار داشت: طرح‌های متنوع از جمله نهال‌کاری، قلمه‌کاری، مالچ‌پاشی و اجرای طرح‌های بادشکن طی ۴۰ سال گذشته در این شهرستان انجام شده که در کشور بی‌نظیر است.

مرگ کودکان زیر ۵ سال در آران و بیدگل ۵۰ درصد کاهش یافت

رییس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: میزان مرگ و میر کودکان زیر پنج سال در این شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزون بر ۵۰ درصد کاهش یافت.

اعظم باقری افزود: میزان مرگ و میر نوزادان و کودکان زیر ۵ سال در سال جاری هشت مورد بود در حالی که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۷ مورد ثبت شد.

مدیرکل ثبت اسناد: ۹۷ درصد اراضی ملی اصفهان سند مالکیت دفترچه‌ای دارد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: افزون بر ۹۷ درصد اراضی ملی و منابع طبیعی این استان دارای سند مالکیت دفترچه‌ای است.

علی بهبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان اصفهان در مجموع ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار وسعت دارد که نزدیک به ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار آن اراضی ملی است.

وی ادامه داد: ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار اراضی ملی اصفهان دارای سند مالکیت دفترچه‌ای و بقیه به دلیل وجود اختلاف بین متصرفان و صاحبان مستثنیات با دولت در مراجع قضایی بدون سند است.

یک خانه باغ در حریم تپه‌ سیلک کاشان تخریب شد

مدیر اجرای احکام شهرداری کاشان گفت: یک باب خانه باغ ساخته ‌شده در حریم تپه‌های تاریخی سیلک در این شهر بر پایه حکم قطعی قضایی تخریب شد.

بهمن کاظمیان افزود: این تخریب در راستای همکاری دستگاه‌های اجرایی کاشان در راستای حفظ زمین‌های ملی، جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و ممانعت از فرصت‌های به وجودآمده برای سودجویان و دلالان انجام شد.

امام جمعه: تعامل نهادهای اجرایی کاشان با رسانه‌ها نیازمند تقویت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تعامل بسیاری از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با یکدیگر و رسانه‌ها ضعیف و نیازمند تقویت است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در نشست شورای اداری کاشان افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها تعامل بیشتر دستگاه‌ها با یکدیگر است، به طوری که دستگاه‌ها در استفاده از امکانات یکدیگر مشارکت داشته باشند.

۶۰۰ هکتار اراضی کاشان به کشت گیاهان دارویی اختصاص دارد

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: افزون بر ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت گیاهان دارویی از جمله نعنا، شوید، شنبلیله، بیدمشک و کاسنی اختصاص دارد.

رضا مظلومی افزود: این میزان سطح زیرکشت به بیش از ۲۰ نوع گیاه دارویی بجز زعفران و گل محمدی اختصاص دارد.

بهره‌برداری گام اول و کامل ۲ بیمارستان آران و بیدگل در ماه بهمن

فرماندار آران و بیدگل گفت: ۲ بیمارستان این شهرستان یکی مرحله نخست امام حسن مجتبی(ع) و دیگری ثامن این شهرستان در ماه بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.

اسماعیل بایبوردی افزود: بیمارستان ثامن آران و بیدگل با هشت هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی و مشارکت خیران ساخته و تجهیز شده است.

استقرار پزشکان متخصص اصفهان بر پایه نقشه درمان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پزشکان متخصص این استان بر پایه نقشه راه درمان در مراکز درمانی شهرستان‌ها مستقر می‌شوند.

طاهره چنگیز در آیین بهره‌برداری از طرح ارتقای مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی زواره از توابع شهرستان اردستان افزود: نقشه راه درمان استان اصفهان بر پایه جمعیت ثابت و متغیر، فاصله تا بیمارستان های دیگر، میزان مراجعه‌ها و سن جمعیتی منطقه تدوین شده است.

مصرف گاز در کاشان ۸ درصد افزایش یافت

رییس اداره گاز کاشان گفت: مصرف گاز مشترکان این شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر هشت درصد افزایش داشته است.

امیرحسین مشجری افزود: این میزان افزایش مصرف در حالی است که تعداد مشترکان سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش سه و نیم درصدی داشت.

وی از شهروندان کاشانی خواست که فصل زمستان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا صنایع و کارخانه‌هایی که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی دچار محدودیت مصرف نشوند.

تامین نیاز درمانی شهرها اولویت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تامین نیازهای درمانی شهرستان‌ها از دغدغه‌های اصلی و اولویت این دانشگاه محسوب می‌شود.

طاهره چنگیز در آیین بهره‌برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی اردستان افزود: توزیع منابع و تجهیزات پزشکی در سراسر استان اصفهان عادلانه است و دور و نزدیک بودن شهرستان‌ها به مرکز استان اصفهان در تامین نیازهای مرکزهای درمانی مطرح نیست.

امام جمعه کاشان: قیام ۱۹ دی قم طلیعه انقلاب شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: قیام ۱۹ دی مردم قم در سال ۱۳۵۶ طلیعه قیام انقلاب اسلامی شد، چرا که چهلم این شهدا، اربعین‌های دیگر در شهرهای یزد، تبریز و کرمان و سقوط رژیم پهلوی را به دنبال داشت.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: ۱۹ دی به نوعی هویت قم و روزی تاریخی است که رهبر معظم انقلاب هر ساله برای قیام این روز سخنرانی و حساب ویژه‌ای برای مردم این شهر باز می‌کنند.

سقوط پاراگلایدر در کاشان ۲ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سقوط پاراگلایدر در این شهرستان به مصدوم شدن ۲ زن منجر شد.

حسین ریاحی افزود: این حادثه بعد از ظهر امروز در اطراف کوه‌های روستای دره از توابع این شهرستان رخ داد که ۲ دستگاه آمبولانس و گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

شهرستان اردستان نیز با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان و شهرستان نطنز با ۴۷ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان رسانه کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان رسانه کاشان انجمن حمایت از خانواده زندانیان رسانه کاشان اخبار کنکور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی آران و بیدگل گفت بچه های حاج قاسم آران و بیدگل آران و بیدگل میلیون تومان استان اصفهان منابع طبیعی بهره برداری میلیون قطعه طرح زیرگذر کودکان زیر اصفهان گفت شهرستان ها اراضی ملی دستگاه ها کاشان گفت مصرف گاز سال جاری هزار نفر بر پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس

رئیس اداره برق کاشان ضمن اشاره به نصب ۶.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کاشان گفت: کاشان رتبه نخست کشوری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شاپور حدادی بعد از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 50 ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده که 40 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان 300 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سال اخیر در شهرستان کاشان 23 درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دو برابر است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه 17 درصد از مشترکین خانگی این شهرستان از خرداد تا شهریور سال گذشته پرمصرف هستند، ابراز داشت: 26 درصد از مشترکین خانگی در ایام عادی یعنی از مهر تا اردیبهشت نیز پرمصرف بوده و این مشترکین یقینا با ارائه و دریافت آموزش‌های لازم تعداد این نوع از مشترکان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت برق گفت: طی دو سال گذشته 212 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایجاد شده و 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز ایجاد شدا است و 19هزار و 852 لامپ معیوب و سوخته نیز تعویض شده و 216 دستگاه ترانس هوایی در دو سال گذشته نصب شده است.

حدادی با بیان اینکه بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه در سال جاری جذب شود در حالی که سال گذشته بودجه عمرانی به 170 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان کاشان 212هزار و 519 نفر است، تاکید کرد: 81 درصد مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعت و روشنایی معابر هر کدام یک درصد، مشترکان عمومی سه درصد و سایر مصارف 13 درصد است.

رئیس اداره برق کاشان با بیات اینکه 42 درصد از مصرف برق این شهرستان را حوزه صنعت تشکیل می‌دهد، افزود: 26 درصد از مصارف برق در کاشان را حوزه مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند  در حالی که کاشان طی هشت ماه مناطق عادی محسوب شده و چهار ماه جزء مناطق گرمسیری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل قمصر، برزک و نیاسر کاشان نمی‌شود، ابراز داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل شهر کاشان و بخش مرکزی شهرستان کاشان است و این موضوع باید مد نظر مشترکان باشد.

ساخت نیروگاه خورشیدی در پالایشگاه بیدبلند

حدادی با بیان اینکه کاشان در مقام اول نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: این ادعا وجود دارد که کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس رتبه نخست کشوری دارد به نحوی که 315 نیروگاه خورشیدی در کاشان نصب شده که ظرفیت آنان 6.5 مگاوات است و امسال نصب 53 نیروگاه خورشیدی نیز در کاشان در دستور کار قرار دارد‌.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل