Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حسن روحانی در پنجاه و یکمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم اینکه در بسیاری از مناطق جهان شاهد توسعه ویروس کرونا بودیم و مشکلات فراوانی در برخی از کشور‌ها مشاهده شد، با همکاری خوب مردم و مراعات پروتکل‌ها، روند در کشور ما کاهشی بوده است.

وی اضافه کرد: در مجموع آمار امروز نشان می‌دهد تلاش انجام گرفته در آذر ماه شرایط مناسب‌تری به وجود آورد و ۸۰ درصد بستری‌ها و ۷۰ درصد فوتی‌ها کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم بسیار ارزشمندی است. اگرچه به آن نقطه مطلوب نرسیدیم و برای رسیدن به نتیجه هنوز باید تلاش خود را ادامه دهیم، اما شرایط بسیار بهتر شد.

ایجاد وضعیت شهر آبی در کنار شهر‌های قرمز، زرد و نارنجی

رییس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: همکاری مردم باعث شد امروز در مصوبات ما یک وضعیت جدید تصویب شد و آن وضعیت شهر‌های آبی برای مناطق زردی بود که تعداد کرونای مثبت آن، ۲ در صد هزار خواهد بود و شرایط نزولی دارند. در این مناطق آبی تقریبا همه کسب و کار‌ها فعالیت می‌کنند و در مناطق زرد هم با مراعات پروتکل‌های شدید کسب و کار‌ها فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در عین حال مسئله پایدارسازی شرایطی که امروز به آن رسیدیم بسیار مهم است تا به شرایط سخت گذشته برنگردیم و همچنین اقدامات پیشگیرانه برای اینکه وارد موج چهارم نشویم و تا پایان سال مشکل نداشته باشیم.

روحانی ادامه داد: برای موفق شدن در برابر این ویروس باید مجموعه کار‌هایی انجام دهیم که هریک از این مجموعه‌ها آسیب ببیند، ما را با خطر مواجه می‌کند. همانطور که ماسک زدن ضروری است، رعایت فاصله‌گذاری و دورهمی و اجتماعات هم به همان نسبت ضروری است؛ بنابراین باید مراقبت کنیم که اجتماعاتی تشکیل نشود که همه این‌ها حلقه‌هایی را تشکیل می‌دهند که مانع گسترش این ویروس شوندو هریک از این حلقه‌ها ضعیف شود، کل مدیریت را از بین می‌برد.

رییس جمهوری اضافه کرد: اگر ما در مسایل بهداشتی مانند مسایل امنیتی مراعات نکنیم هرعددی پیدا کنیم ضربدر صفر می‌شود و عدد وقتی در صفر ضرب شود نتیجه آن صفر می‌شود و همه آثار و نتایج را از بین می‌برد؛ بنابراین این مجموعه باید مورد مراعات و استمرار ما باشد. باید محدودیت‌های شدید را به حداقل ممکن کاهش دهیم وی دامه داد: وقتی ناچاریم محدودیت‌های شدید را اعمال کنیم، مشکلات فراوانی در زندگی و اقتصاد و فرهنگ جامعه ایجاد می‌شود. باید کاری کنیم زمان محدودیت‌های شدید را با همکاری با همدیگر به حداقل ممکن کاهش دهیم.



ادامه دارد..

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی ویروس کرونا در ایران انتخابات 1400 محدودیت های شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه