Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین طالبی نجف آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات با بستن ۶۲ فقره قرارداد به ۵۰ هسته و واحد فناور خراسان شمالی پرداخت شده است.

وی افزود: این صندوق متعهد به پرداخت  ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات نیز شده که در آستانه پرداخت است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری خراسان شمالی از ثبت این صندوق در اسفندماه سال ۹۸ خبر داد و افزود: با کسب مجوزهای لازم در نهایت صندوق از ابتدای خرداد امسال فعال شد که علاوه بر ارائه تسهیلات در راستای وظایف خود اقدام به بستن قرارداد عاملیت پرداخت تسهیلات با سازمانهای بخش دولتی و خصوصی نیز کرده، به طوری که در این زمینه نیز موفق به بستن قرارداد با چهار سازمان دولتی از جمله پارک علم و فناوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بودجه صندوق پژوهش و فناوری استان نیز اظهار داشت: اعتبارات مورد نیاز صندوق از طریق سرمایه گذاری سهامداران، دریافت خطوط اعتباری از معاونت ریاست جمهوری و قرارداد عاملیت تامین شد به طوری که تا کنون ۱۵ میلیارد ریال از طریق سرمایه گذاری سهامداران و ۵۰ میلیارد ریال  نیز از طریق خط اعتباری از معاونت علمی ریاست جمهوری دریافت کرده ایم.

وی با بیان اینکه سهامداران دولتی این صندوق را دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دانشگاه بجنورد و پارک علم و فناوری استان تشکیل می دهند، گفت: سهامداران بخش غیردولتی صندوق پژوهش و فناوری استان نیز صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و همچنین شرکت بجنورد پلاستیک، سورنا صنعت خاوران، آذین فورج، شرکت فولادگدازان اعتماد و مرکز پژوهش جغرافیایی سمنگان هستند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.  

۱۳۲ شرکت فناور، ۱۹ شرکت دانش بنیان و ۱۴ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

برچسب‌ها بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی اعتبارات علمی دانشگاه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی اعتبارات علمی دانشگاه پارک علم و فناوری اخبار کنکور پارک علم و فناوری میلیارد ریال خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان