Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور مکزیک مسدود شدن حساب توئیتری همتای آمریکایی خود را نشانه بدی برای مفهوم آزادی دانست و نسبت به توانایی شرکت‌های فناوری برای توسل به سانسور ابراز نگرانی کرد.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور در واکنش به تحولات اخیر آمریکا گفت: آنچه چند روز پیش در ایالات متحده رخ داد، نشانه بدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های خصوصی تصمیم می‌گیرند که [چه کسی] را ساکت و سانسور کنند. این حس خوبی ندارد و خلاف آزادی است.

رئیس جمهور مکزیک اظهارات مارک زاکربرگ، مدیر عامل شبکه فیس بوک در خصوص مسدود شدن دائم حساب ترامپ در فیس بوک و اینستاگرام را متکبرانه و تصمیم گیری در این خصوص را فراتر از اختیارات اجرایی این شبکه اجتماعی توصیف کرد.

شبکه توئیتر روز جمعه اعلام کرد حساب شخصی دونالد ترامپ را به دلیل تحریک خشونت به حالت تعلیق درآورده است. هر چند ترامپ بعد از آن اعلام کرد که توئیتر نمی‌تواند او را ساکت کند، اما این پست توسط مجریان شبکه اجتماعی حذف شد. پس از آن بیانیه مشابه آنچه ترامپ صادر کرد در حساب توئیتری کمپین او منتشر شد و توییتر را بر آن داشت تا این حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد.

در حالی که به طور معمول، جلسه کنگره آمریکا برای تایید نتایج انتخابات و آرای مجمع گزینندگان تشریفاتی است، ترامپ با تلاش خود برای جلوگیری از این کار با توسل به خشم هوادارانش باعث شد این جلسه به یک رویداد استثنایی تبدیل شود با این حال آخرین فرصت وی برای باقی ماندن در قدرت نیز از دست رفت، تا بیستم ژانویه جاری (اول بهمن ماه) بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری تاریخ این کشور، سوگند یاد کند و وارد کاخ سفید شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ توئیتر ترامپ شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر‌ آموزش و پرورش امروز در برنامه پاسخگویی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، اظهار کرد:  البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق‌التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

اگرچه وزیر‌ آموزش و پرورش نوع خدمت و هدیه‌ای که برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است را اعلام نکرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است امشب 2 میلیون تومان به حساب فرهنگیان شاغل واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم