Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:57:17 GMT

آمادگی همدان برای تأمین سوخت جایگزین گاز طبیعی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۰۳۹۷

ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی این منطقه برای تأمین سوخت جایگزین مصرف کنندگان گاز خبر داد.

امین روستایی با بیان اینکه تأمین سوخت ذخیره یا جایگزین مصرف کنندگان براساس اولویت‌سنجی سوخت‌رسانی در راستای پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی، خدماتی بخش‌های صنفی صنعتی، کشاورزی سراسر استان برای خرید سوخت دوم به منظور ذخیره سازی یا مصرف در زمان قطعی جریان گاز از طریق سامانه‌ تجارت آسان جدید به نشانی newtejaratasan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تأیید سیستمی درخواست‌ها توسط دستگاه‌های متولی امری ضروری است، افزود: در صورت ادامه روند کنونی افزایش مصرف تصاعدی گاز طبیعی، افت فشار گاز شهری دور از انتظار نیست بنابراین ایجاد امکان استفاده از سوخت دوم در واحدهای مصرف‌کننده نیز حائز اهمیت است که برای کسب این آمادگی باید پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأمین و فروش سوخت دوم به همه بخش‌ها در شرایط بحران و حساس را مُهر تأییدی بر نقش کلیدی و تعیین کننده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به عنوان قدیمی‌ترین سوخت‌رسان کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، روستایی خواستار رعایت جدی صرفه‌جویی در مصرف گاز منازل، ادارات، دوایر دولتی و خصوصی، نهادها و تمامی دستگاه‌های اجرایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت پخش فراورده های نفتی همدان سوخت جایگزین استانی اقتصادی گاز گاز طبیعی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس

تین نیوز

فعالان صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کشور از رفع مسدودی 6000 کارت سوخت ناوگان عمومی خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، طبق این گزارش، با پیگیری کانون های رانندگان و دارندگان کالا و مسافر کشور  و کمک و تلاش حوزه معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ۶۰۰۰ کارت سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور که به دستور مقام قضایی قفل شده بود، آزاد شد.

قابل ذکر است در تاریخ هشتم فرودین ماه امسال جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت:اکنون گازوئیل در داخل کشور لیتری ۳۰۰ تومان فروخته می شود که این رقم حتی هزینه حمل هر لیتر گازوئیل را هم پوشش نمی دهد. بنابراین نیاز است که یک سامانه پایشی ایجاد شود که به طور مثال بارنامه های جعلی که بسیار زیاد صادر می شود را شناسایی و با آن مقابله کند.

سالاری افزود: مشاهدات ما نشان می دهد که بخش زیادی از سهمیه سوخت این مجموعه ها به سمت قاچاق منحرف می شود. یعنی وقتی همکاران من وضعیت فعالیت مجموعه های اقتصادی که سهمیه سوخت آنها توسط دستگاه های متولی تایید شده را پایش می کنند، انحراف حدود یک و نیم میلیارد لیتری میان توزیع و مصرف را مشاهده می کنیم.

معاون وزیر نفت گفت: بسیاری از بارنامه های جعلی در کشور صادر و منجر به این شده که سهمیه سوخت تخصیص یافته به این خودروها به سمت قاچاق منحرف شود. این موارد باعث اتلاف حجم بسیار بالایی از سرمایه های کشور شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بنابراین بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین مدیریت مسیرهای تخصیص سوخت از اقدامات مهمی است که برای کاهش مصرف سوخت باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیادی که گازوئیل در داخل و خارج کشور دارد، فروش سهمیه گازوئیل در مبادی مرزی به مراتب بیشتر از اجرت حمل بار سود دارد. این مسئله موجب مهاجرت تعداد زیادی از کارت های سوخت به مرزها شده و صاحبان این کارت ها از فروش سهمیه گازوئیل درآمد کسب می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد