Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: احتمال دارد در هفته آینده پنج شهرستان استان گلستان در وضعیت آبی قرار بگیرد و در شهرهای آبی مدارسی که تعداد دانش آموزان آنها کمتر از ۵۰ نفر باشد بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 20 دی) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پنج شهرستان استان گلستان گنبدکاووس، گالیکش، کلاله، رامیان، مراوه تپه جزو بهترین شهرهایی هستند که بار بستری بیماران در این شهرستان ها دو نفر به ازای هر 100 هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: اگر این روال تداوم پیدا کند تصور می کنیم که در هفته آینده جز ماسک زدن دیگر نیازی نیست پروتکل های کرونا دیگر را  رعایت کنند.

 

حق شناس بابیان اینکه شیوع کرونا در شهرستان بندرگز و کردکوی رو به افزایش است، بیان کرد:  استان گلستان متاثر از شرایط شیوع ویروس کرونا با استان مازندران شده است.

 

وی افزود: پلیس راه تردد نظارت بر پروتکل های بهداشتی در خودروهایی که در مسیر استان مازندران در تردد هستند تشدید کند و همچنین هلال احمر و کارشناسان مراکز بهداشتی نیز در این امر کمک کنند.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه جز در شهرهای قرمز در دیگر شهرستان ها کادر آموزش و پرورش باید سر کلاس های درس حضور پیدا کنند، ابراز داشت: شهرهایی با وضعیت آبی و زرد، پایه اول و دوم ابتدایی کلاس ها دایر خواهد بود و فنی و حرفه ای نیز می تواند کارگاه های خود را برگزار کنند.

 

حق شناس افزود: احتمال دارد در هفته آینده پنج شهرستان استان گلستان در وضعیت آبی قرار بگیرد و در شهرهای آبی مدارسی که تعداد دانش آموزان آنها کمتر از 50 نفر باشد بازگشایی خواهد شد.

 

وی گفت: براساس اولویت بندی واکسن کرونا به ترتیب در فاز نخست در اختیار کادر درمانی،  فاز دوم در اختیار افراد با سن 65 سال و سربازان پادگان ها، فاز سوم  افرادی که بیماری زمینه ای دارند و در فاز چهارم دیگر عموم مردم می رسد.

 

استاندار گلستان به فعالیت مهدهای کودک در شهرهای زرد با نظارت مراکز بهداشتی خبر داد و گفت: فعالیت تالارها همچنان محدود است.

 

حق شناس بیان کرد: در مناطق زرد فعالیت پیش دبستانی ها مشکلی ندارد و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا استاندار گلستان هفته آینده استان گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان