Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در بررسی‌های شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از عملکرد نیروگاه‌های کشور که به طور سالانه انجام می شود، نیروگاه شهید رجایی توانست با دریافت بالاترین امتیاز بین نیروگاه های حرارتی، عنوان نخست ارزیابی عملکرد سال۹۸ را به دست آورد.

در فرآیند اجرای ارزیابی عملکرد نیروگاه ها برای معرفی شرکت های برتر، شاخص‌های مختلفی به ویژه شاخص‌های عمده تولید، از سوی داوران مورد بررسی قرار می گیرد که در این میان، نیروگاه شهید رجایی با ارائه مستندات مربوط به رشد شاخص های خود توانست به این موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای به هنگام فعالیت های تعمیراتی و بهره برداری مبتنی بر استاندارد تعریف شده، انجام اصلاحیه های لازم در واحدهای سیزده گانه با هدف افزایش بهره وری و راندمان واحدها، بهره مندی از تجهیزات و قطعات بومی با تکیه بر ظرفیت دانش و متخصصان داخلی، همراه با توسعه شاخص های آموزشی و توجه به ظرفیت های منابع انسانی، از دلایل موفقیت نیروگاه شهید رجایی در دستیابی به این عنوان است.

این نیروگاه با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه، هرساله درارزیابی های سالانه، موفق به کسب عناوین برتر می شود. به طوری که سال گذشته در گردهمایی مدیران ارشد صنعت تولید برق حرارتی کشور، با اهدای لوح تقدیر، عناوین نخست ارزیابی عملکرد سال های ۹۶ و ۹۷ دریافت کرد. همچنین در این گردهمایی که با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد، این نیروگاه با دستیابی به بیشترین سطح آمادگی تولید واحدها در تابستان ۹۸ نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

نیروگاه شهید رجایی با دارابودن ۱۳واحد بخاری و سیکل ترکیبی و علی رغم  گذشت حدود ۳۰سال از بهره‌برداری واحدهای آن، سالانه ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می کند که با این میزان تولید، ۴درصد از نیاز شبکه برق کشور را تامین می کند.

46

کد خبر 1474469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین نیروگاه شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس