Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:42:18 GMT

خرید و فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۱۴۵۸

خرید و فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

نخستین پرسشی که برای خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم مطرح می‌شود این است که چه نوع تردمیلی مناسب ماست و از بین مدل‌های بسیار و برندهای گوناگون، کدام‌ یک برای خانه یا باشگاه ما بهتر است؟ ابتدا باید بدانیم که انواع تردمیل به‌طور کلی به دو دسته تردمیل مکانیکی و تردمیل برقی تقسیم‌بندی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هایپرجیم، تردمیل‌های مکانیکی برخلاف تردمیل‌های برقی ساختاری مشترک دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تردمیل مکانیکی ویژگی‌های خاص خود را دارد و استفاده از آن در بسیاری از کشورها رواج دارد.

چه نوع تردمیلی بخریم؟

آنچه درباره تردمیل مکانیکی باید بدانیم این است که تسمه انواع تردمیل مکانیکی با استفاده از نیروی عضلانی ورزشکار و فشار پای او به حرکت درمی‌آید. از دیگر ویژگی‌های انواع تردمیل مکانیکی کوچک‌تر و سبک‌تر بودن آنها و اشغال فضای کمتر است.

داشتن سروصدای کمتر و عمر طولانی‌تر به دلیل نداشتن موتور از دیگر ویژگی‌های انواع تردمیل مکانیکی است. تردمیل مکانیکی مانند هر وسیله ورزشی دیگر اشکال‌هایی هم دارد.

نداشتن کلید کنترل مثل کلید خاموش کردن اضطراری و وارد آوردن فشار زیاد به مفصل‌های پا و در نتیجه مناسب نبودن برای کسانی ‌که دچار درد زانو و مفصل‌های پا هستند، از نمونه آنهاست. خرید و فروش تردمیل مکانیکی هم در کنار خرید و فروش تردمیل برقی در فروشگاه هایپرجیم صورت می‌گیرد.

تردمیل به دو گروه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی دسته‌بندی می‌شوند. نوعی دیگر از تردمیل هم به نام تردمیل پزشکی وجود دارد که برای توان‌بخشی در مراکز درمانی و استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید تردمیل خانگی:

نخستین موردی که باید مورد توجه شما قرار گیرد، قدرت تحمل وزنی تردمیل، یا ظرفیت آن است. برای خرید تردمیل خانگی ابتدا باید وزن و هیکل سنگین‌ترین فرد خانواده در نظر گرفته شود و خرید تردمیل خانگی با ظرفیتی بالاتر از وزن او و متناسب با هیکل او انتخاب شود.

نکته بعدی ساختار بدنه و تسمه تردمیل است. هر چه بدنه تردمیل خانگی محکم‌تر باشد، قدرت تحمل وزن آن هم بیشتر است و در نتیجه فشار بیشتری را در راه رفتن و دویدن افراد بر روی آن می‌تواند تحمل کند.

جنس بدنه انواع تردمیل خانگی از آلومینیوم، فولاد، و یا در موارد کمتری از استیل است. قدرت تحمل و دوام بدنه آلومینیومی از دو نمونه دیگر کمتر است؛ بدنه فولادی دوام بیشتری دارد، و دوام بدنه استیل از دو مورد پیشین بیشتر است.

البته قیمت تردمیل خانگی با بدنه استیل از قیمت تردمیل خانگی با بدنه آلومینیوم یا فولاد هم بالاتر است. انواع تردمیل خانگی اندازه کوچک‌تری از تردمیل‌های باشگاهی دارند و در صورتی ‌که فضای خانه شما کوچک است، بهتر است نوع تاشوی آن را انتخاب و خریداری کنید. نکته مهم دیگر در خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم توجه به قدرت موتور تردمیل است.

قدرت موتور در انواع تردمیل خانگی از بیش از ۱ اسب بخار تا حدود ۴ اسب بخار متفاوت است و البته هر چه قدرت موتور تردمیل خانگی شما بالاتر باشد، فشار کمتری در تمرین‌های پیاپی به آن وارد می‌شود. نمایشگر تردمیل خانگی نیز از مهم‌ترین نکته‌هایی است که در خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

نمایشگر تردمیل خانگی یا باشگاهی در کنار نشان دادن سرعت و مسافت و زمان و کالری مصرف‌شده و تعداد ضربان قلب، می‌تواند قابلیت‌های دیگری را هم مانند گوش سپردن به موسیقی در اختیار کاربران تردمیل خانگی بگذارد.

خرید تردمیل باشگاهی:

برای خرید تردمیل باشگاهی باید دقت و توجه بیشتری صورت بگیرد، چرا که از یک تردمیل باشگاهی افراد مختلفی با قد و وزن‌های گوناگون استفاده می‌کنند که بسیاری از آنها عضلانی و ورزشکار و سنگین‌وزن هستند و می‌توانند با سرعت بالا بر روی تردمیل بدوند و فشار زیادی به تردمیل وارد می‌شود.

پس در خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم توجه بیشتری به قدرت و استحکام دستگاه تردمیل انتخابی خود داشته باشید. خرید تردمیل باشگاهی بهتر است در مرحله اول با توجه به نوع و قدرت موتور آن انجام شود.

موتور یک تردمیل باشگاهی بهتر است از نوع AC باشد که از برق متناوب بهره می‌گیرد و قدرت بالاتری نسبت به موتور DC دارد که از برق مستقیم استفاده می‌کند و بیشتر مناسب استفاده خانگی است.

قدرت موتور تردمیل باشگاهی از ۴ تا ۷ اسب بخار متغیر است، و هر چقدر این قدرت بیشتر باشد، توانائی تحمل تردمیل بالاتر است و وزن و فشار و ضربه بیشتری را تحمل می‌کند. نکته دیگر که در خرید تردمیل باشگاهی باید مورد دقت قرار بگیرد، ظرفیت و ساختار بدنه آن است که باید قدرت تحمل بالاترین وزن ورزشکاری را که ممکن است از آن استفاده کند را داشته باشد.

نمایشگر تردمیل باشگاهی نیز یکی دیگر از اجزاء یک تردمیل است که ویژگی‌هایی مشابه نمایشگر خانگی دارد وخرید تردمیل باشگاهی با توجه به آن نیز باید صورت بگیرد.

بعضی از دیگر توانائی‌های اضافی یک تردمیل هم ممکن است در خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی مورد توجه قرار گیرد. توانائی‌هایی مانند چندکاره بودن تردمیل و داشتن ابزارهای اضافی مانند مسگری و دمبل و ماساژور و تخته دراز و نشست از نمونه این قابلیت‌ها هستند.

استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی و اتصال به وای فای هم می‌تواند از نکته‌های مورد توجه در خرید تردمیل خانگی و باشگاهی باشد.

آنچه برای ما اهمیت دارد این است که ما می‌توانیم مشاوره‌های لازم درباره نوع برند، جنس، ظرفیت، ساختار، نوع نمایشگر، و هر آنچه را که باید در خرید انواع تردمیل مناسب برای باشگاه و خانه‌تان بدانید در اختیار شما بگذاریم.

برای خرید تردمیل در انواع برند ها بصورت اصل و بصورت اینترنتی به سایت هایپرجیم مراجعه نمایید:

hypergymco.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل تردمیل فروشگاه هایپرجیم خرید تردمیل باشگاهی خرید تردمیل خانگی تردمیل خانگی خرید تردمیل انواع تردمیل قدرت موتور یک تردمیل برای خرید قدرت تحمل مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟

قیمت خودرو امروز، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی، هیچ تغییری ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت خودرو چگونه بود؟ در دومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، بازار خودرو چه روندی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی بازار خودرو هیچ‌گونه تغییری از ابتدای روز ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو نوسان چندانی نداشت و اغلب خودرو‌ها در حد بسیار ناچیز، کاهش یافتند.

دلار که مهم‌ترین محرک بازار خودرو محسوب می‌شود، در طول هفته اخیر با شیب جزئی، کاهشی شد که همین موضوع عامل افت قیمت ناچیز خودرو‌های داخلی و مونتاژی بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که نسبت به روز شنبه این هفته، چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و به نرخ ۴۴۱ میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا، افت قیمت به نسبت بالایی را از نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد. این خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی از رقبای پژو پارس در بین محصولات ایران‌خودرو است که در کمال تعجب، افزایش قیمت داشت. این خودرو با رشد ۱۵ میلیون تومانی طی یک هفته به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت‌وخیزی که در طول هفته داشت، سرانجام با همان نرخ ۸۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

جک J ۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X ۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس‌لیفت X ۲۲ Pro به شمار می‌رود که تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S ۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود. این کراس‌اوور افت ۱۰ میلیون تومانی را از ابتدای هفته به ثبت رساند و با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از کراس‌اوور‌های محبوب بهمن موتور است که این محصول نیز همانند دیگر خودرو‌های بازار ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته به فروش می‌رسد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: افت‌وخیز نرخ ارز و شرایط به نسبت ناپایدار اقتصادی، باعث شد تا بسیاری از مصرف‌کنندگان و افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری در بازار خودرو هستند، برای خرید خودرو دست نگه دارند. اگرچه نرخ ارز و به تبع از آن، قیمت خودرو هم بالا رفته است، اما در بازار هیچ اتفاقی مبنی‌بر رونق دوباره مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این رکود همچنان ادامه‌دار باشد و می‌توان این نوید را داد که بازار خودرو حداقل تا چند ماه آینده، بازاری برای سرمایه‌گذاری نخواهد بود. چرا که سرمایه‌گذاران متوجه شدند که بازار خودرو، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست. هفته آینده نیز به نظر می‌رسد که رکود فوق، ادامه‌دار باشد و تنها شرکت‌های خودروساز هستند که می‌توانند با راه‌اندازی فروش اقساطی، خریداران را به سمت خود جذب کنند.

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز