Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعریف رنگ جدید "آبی" برای تشریح وضعیت کرونا در برخی شهرها گفت: در حال حاضر شش شهرستان کرمانشاه در وضعیت "آبی" کرونا قرار دارند.

به گزارش برنا؛ دکتر محمودرضا مرادی امروز (20 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اضافه شدن رنگ "آبی" به رنگ‌های شهرهای کرونایی گفت: رنگ آبی به وضعیتی اختصاص می یابد که در هر شهری به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت کمتر از دو مورد بستری کرونا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این احتساب در حال حاضر شش شهرستان قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، روانسر و هرسین در وضعیت "آبی" کرونا قرار دارند.

مرادی تصریح کرد: در شهرهای آبی مانند دیگر شهرهای زرد و نارنجی و قرمز، محدودیت تردد شبانه برقرار است و تنها تفاوت این شهرها با شهرهای وضعیت "زرد" در فعالیت اصناف است.

وی افزود: در شهرهای آبی اصناف و مشاغل گروه چهار هم می توانند فعالیت کنند وعملا در این شهرها فعالیت برای تمام مشاغل و صنوف آزاد است.

مرادی تصریح کرد: این آزادی فعالیت تمام مشاغل به معنای لغو پروتکل های بهداشتی نیست و مردم و اصناف کماکان باید پروتکل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فوتی های روزانه "کرونا" در دی‌ماه به 1.1 نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به تداوم سیر کاهشی کرونا در استان گفت: خوشبختانه در دی ماه امسال میانگین فوتی های روزانه کرونا به 1.1 نفر رسیده است.

وی افزود: در همین ماه خوشبختانه شش روز بدون فوتی کرونا داشتیم و امیدواریم این سیر کاهشی با همکاری مردم همچنان ادامه داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه برای این سیر کاهشی زحمات بسیاری کشیده شده گفت: اگر غفلت کنیم و نسبت به رعایت پروتکل ها بی توجه شویم، دوباره به وضعیت قبل برمی گردیم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر کمتر از 10 درصد دوران اوج کرونا در مراکز درمانی، بستریهای کرونا داریم و از حدود 1270 بیمار کرونایی در حال حاضر به 145 بیمار رسیده ایم و این جای خوشحالی و امیدواری دارد و باید همه همکاری کرده و این سیر کاهشی را ادامه دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در کرمانشاه کرونا در استانها حال حاضر سیر کاهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان