Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در گذشته به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۴ نفر با تست PCR مثبت برای شرایط زرد تعریف می‌شد، اما اگر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲ نفر تست PCR مثبت وجود داشته باشد وضعیت آن شهر از نظر شیوع ویروس کرونا آبی است.

حجت‌الله غلامی اظهار کرد: لحظاتی قبل به صورت ویدئو کنفرانس جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل مشترک با تمام استان‌ها برگزار شد که بر اساس تصمیمات گرفته شده در این ستاد مقرر شد وضعیتی بعد از وضعیت زرد با شرایط خاص تعریف شود به این معنا که در گذشته به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۴ نفر با تست PCR  مثبت برای شرایط زرد تعریف می‌شد، اما اگر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲ نفر تست PCR  مثبت وجود داشته باشد وضعیت آن شهر از نظر شیوع ویروس کرونا آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان‌های آبی استان مقرر شد موضوع در کارگروه استانی مطرح شود و با تفویض اختیاری که به ستاد استانی می‌شود برای این شهرها تصمیم‌گیری شود. پیشنهاد ستاد استانی این است که در وضعیت آبی تمام مشاغل فعالیت خود را داشته باشند به جز ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح که برای شهرهای زرد هم اعمال می‌شد. وضعیت آبی بین وضعیت سفید و زرد است که مربوط به مناطق با خطر پایین است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: مقرر شد شهرستان‌های آبی را فردا یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مشخص کنیم.

غلامی ادامه داد: در خصوص کلاس‌های آموزش و پرورش مقرر شد ستادهای استانی مقابله با کرونا برای شهرهای آبی و زرد در مقاطع اول و دوم ابتدایی فردا تصمیم‌گیری کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ازای هر ۱۰۰ هزار نفر استانی مقابله با کرونا ستاد استانی مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل