Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد راهبردی ششمین مرحله طرح ممیزی (طبقه بندی و برداشت اطلاعات از فضاها) املاک شهر تهران از اجرای طرح ممیزی در مناطق هدف خبر داد. خبرگزاری میزان- یدالله کاظمی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای بخشنامه شهردار تهران، مبنی بر آغاز فرایند ممیزی مرحله ششم و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد عالی، جلسات مذکور با حضور شهرداران مناطق و اعضای کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسات پیرامون چگونگی انجام فرآیند ممیزی مرحله ششم، ساختار ستاد ممیزی، اجرای فاز اول ممیزی در مناطق هدف و بیان دستاورد‌های کلان طرح که علاوه بر شناسایی و ایجاد منابع درآمدی موجب ایجاد بانک جامع اطلاعات و بروز رسانی کلیه املاک و اراضی موجود شهر، اطلاعات مربوط به کاربری‌ها و کاربرد‌های وضع موجود، جانمایی املاک و پارسل‌ها، شناسایی اراضی بایر، متروکه و باقیمانده از طرح‌ها، شناسایی واحد‌های خالی از سکنه، شناسایی معابر فاقد نام، بروز رسانی اطلاعات حرف و مشاغل، بروز رسانی آخرین اطلاعات مالکین و بهره برداران، اطلاعات مربوط به ایمنی ساختمان‌ها، اطلاعات مربوط به کد پستی ۱۰ رقمی و شماره شناسایی کنتور آب و برق و گاز و تلفن از جمله اطلاعات و برداشت میدانی در مرحله ششم ممیزی است.

کاظمی با بیان اینکه در این جلسات ضمن تشریح فرایند ممیزی و تعیین راسته هاو اولویت بندی آنها، میزان آمادگی مناطق برای شروع و اجرای طرح مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار کرد: فاز نخست طرح ممیزی مرحله ششم به مدت ۴۵ روز در املاک غیر مسکونی مناطق هدف از اوایل بهمن ماه سالجاری اجرا می‌شود.   بیشتر بخوانید: با کمک قوه قضائیه توانستیم املاک شهرداری را پس بگیریم


مدیر اجرایی طرح ممیزی گفت: برداشت میدانی ممیزی بصورت آنلاین توسط کارشناسان مجرب دفاتر خدمات الکترونیک شهر انجام و پس از برداشت، امکان مشاهده آخرین وضعیت املاک برداشت شده برای واحد‌های شهرسازی مناطق فراهم شده که بدین وسیله آن واحد‌ها می‌توانند نسبت به بازدید موارد مغایر، راستی آزمایی و انجام مباحث شهرسازی اقدام کنند و همچنین به منظور اطمینان از برداشت‌های میدانی صورت گرفته علاوه بر نظارت رییس اداره بازدید شهرسازی منطقه لایه‌های نظارتی دیگری در ستاد اجرایی و ستاد عالی پیش بینی شده که موارد احصا شده را بازبینی و کنترل نمایند.


بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، ممیزی (طبقه بندی و برداشت اطلاعـات از فضاها) مرحله ششم به مدت ۵ سال تداوم خواهد داشت و هر ساله ۲۰ درصد از املاک و اراضی سطح شهر با اعزام ممیزین بصورت میدانی برداشت و اطلاعات مربوطه در سامانه بارگذاری و پس از آن قابلیت بهره برداری توسط حوزه‌های مرتبط در شهرداری و دیگر وزارت خانه و سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران ممیزی املاک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران ممیزی املاک مرحله ششم طرح ممیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق جنوب و مرکز ایران، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق جنوب و مرکز ایران، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا سه‌شنبه تا حدودی از شدت بارش‌ها در مناطق ذکر شده کاسته شده و علاوه بر این مناطق در شمال شرق نیز بارش روی می‌دهد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است.

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما روی می‌دهد. روز جمعه جو آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور روی می‌دهد. طی دو روز آینده نیز دریای خزر و خلیج‌فارس مواج هستند.

آسیب به محصولات کشاورزی

توصیه:

تسریع در شخم مزارع شالیزاری به کمک روان‌آب‌های سطحی موجود.

دادن کود سرک به مزارع گندم آبی و کلزا قبل از وقوع بارش در استان‌های شمال غربی.

عدم انجام آبیاری مزارع غلات جهت جلوگیری از ورس با توجه به پیش‌بینی وقوع باد شدید.

تسریع در برداشت مزارع غلات و کلزا آماده برداشت در استان‌های جنوبی و چغندرقند در خوزستان.

محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش رگباری به‌ویژه در استان بوشهر.

خودداری از برداشت یونجه، نعنا و گل محمدی در استان فارس.

اجتناب از محلول‌پاشی و سمپاشی در مزارع و باغات با توجه به وقوع بارش‌ها.

آماده‌سازی زمین برای کشت محصولات کشاورزی بهاره (سیب زمینی و چغندرقند بهاره در استان لرستان و ذرت در استان البرز، سبزی و صیفی به خصوص سیب زمینی در مناطق سردسیر استان‌های شمال غربی).

زهکشی و پاکسازی مسیر آب باغات و مزارع با توجه به بارش‌ها، حفاظت از مزارع صیفی جات.

کنترل دما و رطوبت انبارها با توجه به افزایش رطوبت جهت جلوگیری از خسارت بیماری‌های قارچی، بسته نگهداشتن دریچه گلخانه‌ها در هنگام بارش و استحکام آنها در برابر باد شدید.

عدم استفاده از آب باران برای دام‌ها.

جلوگیری از نفوذ روان‌آب به داخل سالن‌ها.

پاکسازی، تنظیم و کنترل دریچه ورودی و خروجی آب استخرها.

خودداری دامداران و عشایر از عبور در ارتفاعات و انتقال دام‌ها به مکان سرپوشیده در هنگام وقوع بارش.

عایق‌بندی و محافظت از کندوها در مقابل بارش و باد شدید.

استحکام نهال‌های جوان در برابر باد شدید.

عدم تردد ماشین آلات کشاورزی و کمباین‌های برداشت غلات بر روی مزارع در موقع بارندگی.

کد خبر 6097791 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد