Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای آخرین مهلت ثبت درخواست وام نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ را اعلام کرد که بر این اساس مهلت ثبت نام تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان و رفع مشکلات آن‌ها به دلیل عدم حضور در دانشگاه؛ زمان درخواست وام‌های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویانی که تاکنون نسبت به ارائه درخواست وام اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا ۲۹ دی ماه از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان (bp.swf.ir) درخواست خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان در صورت نیاز به ارائه مستندات می‌توانند مستندات مربوطه را از طریق سامانه شاخص (stu.sharif.ir) به اداره رفاه دانشجویان ارسال کنند.

کد خبر 5117512 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شریف وام دانشجویی اطلاعیه سازمان سنجش قاسم سلیمانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم دانشجویان بدون کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون کاردانی به کارشناسی کاردانی نظام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد