Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:51:25 GMT

جنایت خونین در کافی شاپ / قاتل شیرازی 18 ساله است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۱۰۹

جنایت خونین در کافی شاپ / قاتل شیرازی 18 ساله است

فرمانده انتظامی "شیراز" از دستگیری قاتل 18 ساله در کمتر از 3 ساعت در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فرج شجاعی"  اظهار داشت: پس از گزارش پلیس 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه "دودج" به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد نوجوانی 18 ساله پس از ایجاد مزاحمت جلوی درب کافی‌شاپ با مالک مغازه درگیر می‌شود و در همین حین دایی صاحب مغازه که 36 سال داشته جهت میانجی گری وارد می شود که متاسفانه از سوی نوجوان مورد اصابت سلاح سرد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی "شیراز" با بیان اینکه مجروح پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد، گفت: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل 18 ساله را در کمتر از 3 ساعت شناسایی کنند.
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل قتل مزاحمت اخبار حوادث زندان قاتل کافی شاپ قتل در شیراز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران قتل خودکشی کرونا عکس آبادان مرگ غرق شدگی بیرانوند اخبار پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند