Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز شنبه در مراسم بهره برداری از کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهرری، اظهار داشت: جای خالی یک مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی در جنوب تهران خالی بود که با تلاش مجموعه نور این مرکز به مردم این منطقه خدمات رسانی خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: بخش جدید بیمارستان فیروز آبادی با ظرفیت ۳۲۰ تخت خواب تا پایان سال جاری به بهره بردای خواهد رسید و عملیات عمرانی بخش جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر با ظرفیت ۳۲۹ تخت نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات زیرساخت دولت دکتر روحانی در حوزه افزایش تخت بیمارستانی و تجهیز خانه های بهداشت، پایگاه های بهداشت و مراکز جامع سلامت در شهرستان ری از ابتدای انقلاب تاکنون بی نظر است، افزود: زیرساخت های ایجاد شده موجب مدیریت بیماری کرونا در جنوب تهران شد.

توکلی اضافه کرد: هم اکنون تمامی تجهیزات، زیرساخت های و امکانات مراکز جامعه سلامت در جنوب تهران به روز رسانی شده است و این امر بیانگر توجه دولت به بخش بهداشت و درمان مردم است.

وی با تاکید براینکه باید تلاش شود سطح خدمات بهداشتی و درمانی در جنوب و پیرامون تهران افزایش یابد، خاطرنشان کرد:  ارتقاء سطح خدمات بهداشتی در مناطق پیرامونی موجب کاهش سفر مردم از مناطق حاشیه ای به مرکز تهران می شود.

توکلی اضافه کرد: افزایش خدمات بهداشتی و درمانی موجب رضایتمندی مردم و کاهش بسیار از مشکلات موجود می شود که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: بخش خصوص باید از همدلی و هماهنگی مسئولان شهرستان ری و همچنین از ظرفیت گردشگری شهرری به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم امام خمینی (ره) در جهت درمانی استفاده لازم را ببرد.

به گزارش، ایرنا، کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم جنوب تهران امروز(شنبه) با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان در شهرری به بهره برداری رسید.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید شهرستان ری طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان ری جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است