Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:38:12 GMT

پلمب عطاری که ادعای درمان کرونا را داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۱۹۰

پلمب عطاری که ادعای درمان کرونا را داشت

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پلمپ یک عطاری که ادعای درمان کرونا ویروس را داشت و فرآورده‌های فاقد مجوز بهداشتی را توزیع می‌کرد، در کاشان خبر داد.

محسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گزارش‌های مکرر و همچنین تبلیغات در فضای مجازی مبنی بر عرضه داروی امام موسی کاظم (ع) جهت درمان ویروس کرونا، اظهار کرد: افراد نباید به تبلیغات بدون اعتبار علمی برای درمان کرونا توجه کنند، چرا که ممکن است جان خود را به خطر بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک واحد متخلف بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و با عرضه داروهای گیاهی به صورت قرص، کپسول و شربت برای درمان بیماری کرونا، توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از تعدادی از عطاری‌های منطقه کاشان برای جلوگیری از تخلف آن‌ها در زمینه تجویز داروهای کرونا و بدون مجوز بازرسی‌های ویژه انجام شد و با متخلفان به شدت برخورد شد.

تقی زاده با اشاره به استمرار بازرسی از عطاری‌ها، تصریح کرد: کارشناسان واحد فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو کاشان طی چندین بازرسی از محل‌های تولید و عرضه محصولات بدون مجوز در عطاری‌های منطقه کاشان اقدام به جمع‌آوری اقلام و اجناس بدون مجوز کردند.

وی اضافه کرد: افراد باید هوشیار باشند و هر صحبتی را برای درمان کرونا نپذیرند و تنها از منابع علمی معتبر اطلاعات صحیح را دریافت کنند، همچنین اگر تخلفی را مشاهده کردند به مسئولان ذی‌ربط اطلاع دهند.

کد خبر 467407

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان عطاری سازمان غذا و دارو پلمب داروی کرونا مجوز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درمان کرونا غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند