Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل امور پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور در خصوص بررسی ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن اظهار کرد: طبق وعده مسوولان ظرف ۲۰ روز آینده نشستی در این رابطه برگزار و سهم استان مرکزی مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: ‌استان مرکزی در سال جاری ۱۱۰ میلیارد تومان بابت معادن پرداخت کرده که سهم استان مرکزی از این مبلغ ۱۶ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: سهم استان از درآمد سال گذشته نیز ۱۲ میلیارد تومان بود که تاکنون هیچ مبلغی به استان پرداخت نشده است.

سلیمی ادامه داد: از مجموع سهم استان ۸۰ درصد سهم شهرستان محلات و دلیجان است.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم  محلات به حق قانونی خود برسند و ما نیز بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور نراق به مشهد اردهال اظهار کرد: چیزی حدود ۱۵ کیلومتر از این محور باقی مانده که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سلیمی گفت: این محور جاده بین استانی و بسیار پررفت و آمد و دارای پیچ‌های بسیار خطرناک است که باید از ردیف نقاط حادثه‌خیز اعتبار بیشتری اختصاص یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی مجلس شورای اسلامی حقوق اقتصاد استان مرکزی سهم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

کد خبر 6094312

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند